Zie de foto niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo, als ik in de verkenner een foto klik, dan zie ik alleen maar een ikoon en geen foto. Pas als ik er op klik krijg ik de foto te zien.
Ik wil de foto ('s) direkt zien.
 
Ja ook met dubbelklik, maar ik zag altijd de foto's direckt als ik ze aanklikte in der verkenner
 
Met <alt> P voorvertoning aanzetten?
 
Omdat u iconen ziet: in verkenner naar menu Beeld en daar rechts Opties kiezen. Op het tabblad Weergave moet, als tweede in de lijst, niet afgevinkt zijn "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen."
 
Linksboven > Bestand > Opties > Tabblad weergave > Bestandspictogram op miniaturen weergeven aanvinken.
 
Zijn beiden aangevinkt, maar nog geen foto's
 
Bij mijn suggestie moet deze keuze niet afgevinkt zijn. Niet.

"aanvinken" is een onbestaand woord.
 
Laatst bewerkt:
Niet vergeten vervolgens op Toepassen te drukken. Maar da's altijd.
Kom je daar nu weer bij? Niet alleen je taalgevoel laat je in de steek, ook de werking van Windows :). Als je instellingen verandert, kun je best gelijk op OK klikken zonder op Toepassen te klikken. De instellingen worden dan echt wel doorgevoerd. Toepassen gebruik je hooguit als je de aanpassingen wilt bekijken zonder het scherm af te sluiten. Maar verder is dat dus absoluut niet nodig. Laat staan altijd.
 
Bedankt, ik heb het vinkje weggehaald en zie de foto's weer.
 
Van disinformatie is geen sprake. Hoe het nu wel of niet in Windows werkt, maakt mij niet uit. Als er Toepassen staat dan klik je op Toepassen en dan OK. Er zijn genoeg programma's waarbij je op Apply moet klikken anders verandert er niets.

Ook de levende taal verbeelde niemand zich volkomen te kennen.
P. Leendertz Jr. in Taal en Letteren 7, 358 (1897)
 
Laatst bewerkt:
Zet een raam open en neem een kop oploskoffie.;):D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan