Zie een schijf niet in verkenner.

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Ik heb twee SATA schijven in Raid1 staan via een Sweex pci Raid controller.
Als ik nu mijn oude Pata schijf als slave erbij zet, zie ik deze schijf wel in schijfbeheer maar niet in verkenner. :confused: Heel vervelend want er staan wel wat backups op die ik over wil zetten.

In schijfbeheer worden overigens van die schijf wel de partities weergegeven maar geen driveletters en het percentage vrije ruimte staat op 100% Dat is overigens niet het geval want alle data staat er nog op.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Mvgr, René

Heb je in Computerbeheer > Opslag > Schijfbeheer, de Actie-mogelijkheden al uitgeprobeerd?

Ik heb twee SATA schijven in Raid1 staan via een Sweex pci Raid controller.
Als ik nu mijn oude Pata schijf als slave erbij zet, zie ik deze schijf wel in schijfbeheer maar niet in verkenner. :confused: Heel vervelend want er staan wel wat backups op die ik over wil zetten.

In schijfbeheer worden overigens van die schijf wel de partities weergegeven maar geen driveletters en het percentage vrije ruimte staat op 100% Dat is overigens niet het geval want alle data staat er nog op.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Mvgr, René

Je geeft zelf de oplossing al aan: rechtsklikken op die partities zonder schijfletter, en kiezen voor Schijfletter toekennen of aanpassen.

Dan een schijfletter kiezen die nog vrij is. Doe dat voor beide partities op die ATA-schijf.

Tijs.

Dacht dat ik best wel slim was :o zit gewoon weer veel moeilijker te denken dan nodig is zo blijkt.
Tijs helemaal top dit was de oplossing.
Hartelijk bedankt :thumb:

Mvgr, René.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan