zie externe harde schijf niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelkok724

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2003
We hebben hier een hagel nieuwe externe hardeschijf die we wel zien in schijfbeheer (computerbeheer, configuratie scherm)

Onder deze computer is de schijf nergens te vinden apparaat werkt correct volgens schijfbeheer. Moet ik hem eerst formateren en zo ja hoe? Schijf zit ingeplugged via usb 1.0 ofzo

Groetjes en alvast bedankt

formateren kan je via schijf beheer doen en als je winxp hebt zou ik hem als ntfs of fat 32 formateren, rechtermuis op die schijf en dan voor formateren kiezen.

Geplaatst door bork
formateren kan je via schijf beheer doen en als je winxp hebt zou ik hem als ntfs of fat 32 formateren, rechtermuis op die schijf en dan voor formateren kiezen.

dat lukt al niet schijf is nog niet toegewezen ofzo

kijk eens of een andere usb poort helpt, haal alle andere bootbale externe apparaten eraf, usb stcik enzo, en probeer het dan nog eens, check ook de handleiding van de hardse schijf wat die daarover te zeggen heeft.

Geplaatst door bork
kijk eens of een andere usb poort helpt, haal alle andere bootbale externe apparaten eraf, usb stcik enzo, en probeer het dan nog eens, check ook de handleiding van de hardse schijf wat die daarover te zeggen heeft.

ander usb poort helpt niet en hij herkent de schijf in eerste instantie wel, staat dus alleen niet onder deze computer en de schijf is "niet toegewezen" volgens schijfbeheer handleiding heb ik niet hij is van mijn vader die hier op bezoek is

vaak hebben de makers van computer produkten ook nog een manual op hun site staan, kijk eens of je op hun site iets kan vinden, is vaak wel in het engels.

je ziet de schijf in schijfbeheer dan kun je het van daaruit ook formatteren.
een schijf die niet geformatteerd is die zie je ook niet bij deze computer.

klopt heb de schijf geformateerd en toen herkende de pc hem wel via deze computer dus alles opgelost!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan