zie geen andere computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

rozeb005

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Hallo,
Sinds ik een wireless verbinding van mijn nieuwe TV op de router heb gezet zie ik geen andere computers meer in het net werk.
Op het NW zit dus nu een bekabelde PC, een wireless PC, een Popcorn Hour en een Smart TV. In de router zijn deze allen zichtbaar (wanneer zij AAN staan).
Zowel bij het opvragen in de bekabelde PC als in de wireless zie ik de andere comps. NIET in het overzicht.
Vanuit de bekabelde comp. kan ik Pingen naar de router, naar de PCH, niet naar de wireless PC en niet naar de TV (dat laatste zou normaal kunnen zijn).
Vanuit de wireless PC kan ik niet naar de router (!) pingen en ook niet naar de andere bekabelde computer. Vanuit de wireless zowel de bekabelde kan ik wel op internet.
Ik weet bijna zeker dat ik vroeger in beide PC's een compleet Netwerk overzicht kreeg en ik kon dan ook van de wireless printen naar de bekabelde (waaraan de printer hangt). Dat werkt niet meer.
Ik kan alles opnoemen wat ik al geprobeerd heb maar dat is heel veel!
Wie heeft een idee??

Laatst bewerkt:
Opgelost

Het allerlaatste wat ik nog niet geprobeerd had was terug naar de fabrieksinstellingen van de router en dan opnieuw configureren.
Opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan