Zie geen lan verbinding + netwerkadapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huskeyhuskey

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
31
beste,

Ik heb mijn computer geformatteerd en Windows xp erop gezet.
Nou komt het, ik heb alle drivers gedownload van mijn moederbord(vanaf bijgeleverd cdtje)
Alleen als ik naar netwerkverbindingen gaan zie ik geen Lan verbinding staan.
Ook bij apparaatbeheer zie ik geen netwerkadapter staan.
Ik kom hier niet uit.Iemand oplossingen ???

GR,
jan
 
Bedankt voor je snelle reactie,
Op mijn moederbord instal cd staat ASUS A8N-VM/PVG.
En ja heb chipset al geïnstalleerd.
 
Hoi,

Wat je kunt proberen is om de netwerk-driver te verwijderen en de pc opnieuw op te starten! De pc zal dan de hardware opnieuw installeren. Dan de cd erim met de drivers en opnieuw de drivers installeren.
 
Hoi,

Wat je kunt proberen is om de netwerk-driver te verwijderen en de pc opnieuw op te starten! De pc zal dan de hardware opnieuw installeren. Dan de cd erim met de drivers en opnieuw de drivers installeren.

De Lan-driver zit bij de chipset in, en die heb ik al 2 x verwijdert en opnieuw geinstaleert
Maar het mocht niet baten.
Oja BTW is netwerk-driver het zelfde als Lan-driver
 
Ja! Of Ethernetdriver.;)

Heb je de laaste drivers al van internet gehaald?
 
Wil je even je gegevens van je pc geven?

- Is het een merk Pc of Laptop?
- Wat is het merk en typenummer? (Acer,Asus enz.)
- Download pc wizzard en zet hier je chipset type neer! (waarschijnlijk nividia nforce 410/430 ofzo) Ook je moedergegevens aub!
 
Wil je even je gegevens van je pc geven?

- Is het een merk Pc of Laptop?
- Wat is het merk en typenummer? (Acer,Asus enz.)
- Download pc wizzard en zet hier je chipset type neer! (waarschijnlijk nividia nforce 410/430 ofzo) Ook je moedergegevens aub!

Aha bedankt hiervoor, ik zal het morgen even proberen want het is namelijk op een andere pc anders had ik nu niet op internet gekund.
Ik zet morgen de gegevens er wel even neer.
GR jan.
 
Oke!

Ik ben morgen grotendeels afwezig, maar zodra ik kan zal ik voor je kijken! En anders zijn er een heleboel anderen die ook graag willen helpen!;) Maar komt vast goed allemaal!:thumb:
 
Oke!

Ik ben morgen grotendeels afwezig, maar zodra ik kan zal ik voor je kijken! En anders zijn er een heleboel anderen die ook graag willen helpen!;) Maar komt vast goed allemaal!:thumb:

Nogmaals bedankt voor deze Snelle hulp !!!! :thumb:
 
hallo

ik heb opnieuw de drivers eraf gegooit en drivers van internet afgehaald en geïnstalleerd en nu heb ik wel een lan verbinding.dus probleem opgelost.en bedankt voor de moeite :thumb:
 
Dat is mooi, goed ook dat het je zelf is gelukt:thumb:
En als er wat is, kun je altijd op helpmij terecht;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan