JeroenSchippers
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 sep 2015
- Berichten
- 7
Sinds een week heb ik ronduit slecht of geen draadloze verbinding op mijn laptop en telefoon. Heb een cisco3925 modem van upc/ziggo. Ziggo gebeld voor advies. Eerst fabrieksinstellingen gereset. Deed even goed maar daarna weer slecht of niks. Lan verbinding is prima. Vervolgens ben ik in de modem gaan zitten om te kijken naar de wifi kanalen. Ziggo gaf aan dat eens te veranderen. Heb inssider ook gebruikt. Toen viel mij op dat ik 2x mijn nettwerk zie op 1 kanaal met 2 verschillende vendors en mac adressen. Dit aan ziggo gemeld maar die snapte het niet. Wat ik op zich raar vind. Moet toch een verklaring voor zijn. Nu ben ik van mening dat deze constatering mijn wifi verbinding om zeep helpt en dat ziggo dit maar moet oplossen. Tot nu toe geen enkele medewerking. Goed nu wil ik wel eens weten wat het nu precies is wat ik in het netwerk overzicht heb gezien