zie mijn webpagina niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

werner gerth

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Berichten
8
Onlangs verhuisde ik een domein naar een andere server. De verhuizing is goed verlopen en ook de verhuizing van het DNS. Op iedere pc kan ik de webpagina zien, behalve op mijn eigen pc. Ook in met mijn FTP programma kan ik mijn directory niet meer bereiken.
UPC heeft ook mijn verbinding gecontrolleerd en alles is in orde. Toch is er iets mis. Heeft iemand een idee, wat het zou kunnen zijn ?
 
Je zou eens aan de provide of de DNS goed staat, dit was bij mij het geval.

Trouwens hoe is het Werner, dat is lang geleden.
 
tijdelijke internetbestanden verwijderen.

start/uitvoeren/cmd ... ipconfig /flushdns

of het werkt ???
 
tijdelijke internetbestanden verwijderen.

start/uitvoeren/cmd ... ipconfig /flushdns

of het werkt ???

Dat heb ik gedaan en als ik dan op enter druk lees ik: DNS omzettingscache is leeggemaakt. Wat schieten we hier mee op ??
 
Je zou eens aan de provide of de DNS goed staat, dit was bij mij het geval.

Trouwens hoe is het Werner, dat is lang geleden.

Ja Thomas, dat is inderdaad een jaar of twee geleden. De tijd gaat snel. Je hebt me toen goed geholpen. Net ben ik bij mijn buurman geweest en daar kan ik de website zien en gewoon met FTP in mijn directory komen. Probeer ik dat op mijn pc, dan zie ik :
Also check that your DNS and local name servers are properly configured and responding en website wordt niet gevonden..

Moet je wel weten hoe dat moet............ Ik kreeg een mailtje van mijn server, dat de verhuizing goed is verlopen en dat ik in het controlpanel de nameservers ( DNS ? ) moest veranderen. Dat heb ik gedaan. Dat waren twee namen beginnende met NS1.... en NS2
Wel valt me op, dat de namen er nu staan ns1... en ns2.... Probeer ik er weer hoofdletters van te maken, dan lukt het niet.
 
Ja Thomas, dat is inderdaad een jaar of twee geleden. De tijd gaat snel. Je hebt me toen goed geholpen. Net ben ik bij mijn buurman geweest en daar kan ik de website zien en gewoon met FTP in mijn directory komen. Probeer ik dat op mijn pc, dan zie ik :
Also check that your DNS and local name servers are properly configured and responding en website wordt niet gevonden..

Moet je wel weten hoe dat moet............ Ik kreeg een mailtje van mijn server, dat de verhuizing goed is verlopen en dat ik in het controlpanel de nameservers ( DNS ? ) moest veranderen. Dat heb ik gedaan. Dat waren twee namen beginnende met NS1.... en NS2
Wel valt me op, dat de namen er nu staan ns1... en ns2.... Probeer ik er weer hoofdletters van te maken, dan lukt het niet.

Ik krijg net het volgende mailtje van mijn server:

Hi,

I see your site and the nameservers are updated I see a whole bunch of video clips thumbnails.

You may want to check via a proxy:

http://megaproxy.com

Dan snap ik het helemaal niet meer.............
 
Ik heb eens bij mijn website controlepanel gekeken

Hier kunt U aanpassingen verrichten in de verwijzingen van uw website. Deze records kunt u naar andere adressen laten verwijzen indien gewenst.
Notitie: Indien u fouttieve wijzigingen maakt kan het zijn dat uw domeinnaam niet meer werkt.


Domeinnaam: janthomas.nl is aanwezig in ns1.trans-it.nl
Domeinnaam: janthomas.nl is aanwezig in ns2.trans-it.nl
De volgende records zijn in de DNS servers opgenomen:

Naam Type Waarde PT TTL Actie
localhost.janthomas.nl A 127.0.0.1 0 900
ftp.janthomas.nl A xxx.227.121.178 0 900
janthomas.nl A xxx.227.121.178 0 900
www.janthomas.nl A xxx.227.121.178 0 900
mail.janthomas.nl A xxx.227.121.42 0 900
*.janthomas.nl A xxx.227.121.178 0 900
janthomas.nl MX mx02.trans-it.nl 20 900
janthomas.nl MX mail.janthomas.nl 10 900
janthomas.nl NS ns4.trans-it.nl 0 3600
janthomas.nl NS ns2.trans-it.nl 0 3600
janthomas.nl NS ns1.trans-it.nl 0 3600
janthomas.nl SOA ns1.trans-it.nl root.trans-it.nl 2005032302 0 86400
 
Ik heb eens bij mijn website controlepanel gekeken

Hier kunt U aanpassingen verrichten in de verwijzingen van uw website. Deze records kunt u naar andere adressen laten verwijzen indien gewenst.
Notitie: Indien u fouttieve wijzigingen maakt kan het zijn dat uw domeinnaam niet meer werkt.


Domeinnaam: janthomas.nl is aanwezig in ns1.trans-it.nl
Domeinnaam: janthomas.nl is aanwezig in ns2.trans-it.nl
De volgende records zijn in de DNS servers opgenomen:

Naam Type Waarde PT TTL Actie
localhost.janthomas.nl A 127.0.0.1 0 900
ftp.janthomas.nl A xxx.227.121.178 0 900
janthomas.nl A xxx.227.121.178 0 900
www.janthomas.nl A xxx.227.121.178 0 900
mail.janthomas.nl A xxx.227.121.42 0 900
*.janthomas.nl A xxx.227.121.178 0 900
janthomas.nl MX mx02.trans-it.nl 20 900
janthomas.nl MX mail.janthomas.nl 10 900
janthomas.nl NS ns4.trans-it.nl 0 3600
janthomas.nl NS ns2.trans-it.nl 0 3600
janthomas.nl NS ns1.trans-it.nl 0 3600
janthomas.nl SOA ns1.trans-it.nl root.trans-it.nl 2005032302 0 86400


Mijn server heeft ook zo'n control panel. Daar noemen ze het cPanel, maar wat hierboven staat kan ik niet vinden. Of staat dat ergens anders ? en zo waar ?
Maar het lijkt me niet simpel om daar iets te veranderen, want er gaat snel iets fout.
Dat een verhuizing zo moeilijk zou zijn, hield ik niet voor mogelijk..........
 
Nu ondanks alle inspanningen is er niets opgelost.
Alleen in een proxyserver kan ik mijn webpagina zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan