Zie niet alle foto's e.d. op bepaalde sites

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opgelost !

Gelukkig, 't was simpel. Het zat 'm in de instellingen van Zonealarm. De privacy, block all pop-ups e.d.
Die had ik op High staan en nu op medium. Alles oke.
Bedankt voor de hulp
 
Aanroepen bepaalde site vrij lang

Heb ik toch nog een ander vraagje.
Ik heb IE 6 + SP1 en updates geinstalleerd, in combinatie met WinME. Alles werkt eigenlijk best goed,
alleen het aanroepen van IE, 'n willekeurige site, duurt meestal zo'n 15 a 30 sec. Die seconden een wit scherm en dan komt de gevraagde site door.
Bij OEpress, zeg maar ook dat aantal seconden voor
een mailtje binnenkomt.

Kan je dat met bepaalde instellingen, of wat ook verbeteren. Of ligt het WinME ?
 
Sneller Surfen

Dit is een prima tip om het browsen met Windows XP wat te versnellen. Het is eigenlijk een bugfix welke standaard actief is in Windows 2000 en XP wat scant op gedeelde bestanden voor Geplande Taken.
Het blijkt dat u een vertraging van wel 30 seconden kan krijgen als u probeert gedeelde bestanden te bekijken op een netwerk omdat 2000 en XP deze extra tijd gebruiken om de remote computer te onderzoeken op Geplande Taken.

Deze truc zorgt ervoor dat dit gedrag uitgezet wordt en geeft de snelheid van browsen een lift. Open het register door de editor te starten via Start - Run en daar regedit in te typen en enter, Ga naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/Current Version/Explorer/RemoteComputer/NameSpace Selecteer de subsleutel: {D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF}
Dit is de sleutel welke Windows de opdracht geeft om naar Geplande Taken te zoeken. Ga voor de veiligheid nu naar File/Export en sla de sleutel op als reg bestand in een map waardoor deze truc later gemakkelijk weer ongedaan kan maken. Delete nu deze sleutel. Deze fix is zo effectief dat u niet eens een reboot nodig hebt om het te effectueren,
zodat u meteen voor uw zelf kan bepalen in hoeverre uw browsen heeft versneld.
========================================

Werkt bij mij WinMe ook.
========================================

Bron: http://users.skynet.be/ASC/Regedit.htm
 
De IE 6 doet er vrijwel altijd de eerste keer (na ge-connect te hebben) zo'n 15 a 30 sec. over het startscherm te laten zien.
Dat is deze : http://www.startnederland.nl/

Links onderaan in het scherm staat dan de melding :
"Bezig met opsporen van Proxy-instellingen".
Kan ik dat nog ergens beinvloeden, door bepaalde instellingen te veranderen, of zo.

Toch heeft het volgens mij wel wat geholpen, als ik eenmaal vanuit de startpagina doorlink en m'n favorieten gebruik gaat het in feite allemaal best snel.
 
Wat heb je ingesteld bij de Proxyserver?

Waar kan ik deze proxyserver-instellingen vinden ?
 
In Internet Explorer: Extra / Internet-opties / Verbindingen / LAN-Instellingen...

Bij mij staan er nergens vinkjes.
 
De 1e optie staat aangevinkt !
Moet dat niet, zie bijlage
 

Bijlagen

  • lan.jpg
    lan.jpg
    31,4 KB · Weergaven: 38
Hier werkt het goed zonder vinkje, probeer het eens.
 
Ik ga het proberen !

Werk je overigens ook met WinME ?
En heb (of had) je op enig moment ook dat het laden van IE6 vrij lang duurt (duurde).
Links onderaan in het scherm staat dan de melding :
"Bezig met opsporen van Proxy-instellingen".
 
Als de betreffende pagina heel snel wordt geopend, zie je de melding ook niet(maar hij verschijnt wel).
Bijna altijd gebeurt het als ik de eerste keer (na starten PC) weer connect (Wanadoo Cable) en deze standaard ingestelde startpagina aanklik. Dan duurt dat zo'n 15 a 30 sec. Daarna, na wegklikken en weer oproepen gaat het razendsnel.

Je tip voor 'REGISTER AANPASSEN OM SNELLER TE SURFEN' werkt volgens mij zeer merkbaar. Het lijkt bij de meeste URL's of IE6 nauwelijks laadtijd nodig heeft.
Nu nog even het vinkje in het LAN-menu weghalen en kijken of de 1e maal connecten etc. etc. verbetert.
 
Nou zeg, dat zijn echt enorme verbeteringen.
Heb je nog meer van die zinvolle - en merkbare - ME-tips. Hoe ervaar jij in feite het werken met ME. Je hoort nogal vaak, ME = Meer Ellende.

Overigens, hoe zet je ook al weer de meldingen m.b.t. runtime-error e.d. uit ? Zie bijlage.
 

Bijlagen

  • internetopties.jpg
    internetopties.jpg
    41,5 KB · Weergaven: 18
Hier draait ME al 2,5 jaar zonder problemen, wel alle updates geïnstalleerd.
Ik hoef voorlopig geen andere Windows te hebben.

De melding "runtime error" komt me zo niet bekend voor.

Hier nog een pagina om je verbinding te testen + eventuele aanbevelingen.

http://www.dslreports.com/tweaks
 
Bedankt. Laat jij overigens windows zelf het vitueel geheugen beheren, of heb je eigen instellingen ingevoerd. Zo ja, welke bij min. en max. waarde.

Ik heb 512 RAM
 
Ik laat windows het virtueel geheugen beheren, ik heb weleens ge-experimenteerd met met instellingen, maar ik merkte geen verbetering of verslechtering.

Ik heb ook 512MB RAM.
 
't is een bevestiging van mijn ervaring(en).
Ik had er, volgens mij, zelfs eerder last van.
Ervaringen met Dualboot, of nog niet eerder aan gedacht ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan