Zien nieuwe berichten zonder Outlook te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdXenos

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Hallo allemaal,

Zoals wellicht iedereen weet controleert Outlook om de zoveel tijd of er een berichtje binnen is.

Als er een bericht binnen is gekomen geeft hij een melding, dit doormiddel van een geluid.

Hoe kan ik deze melding toch krijgen zonder dat Outlook open staat. Ik heb bij iemand anders gezien dat hij het rechts onder in zijn startmenu actief heeft staan. Is dit wat ik bedoel?

Hoe kan ik zoiets instellen of is er een ander methoden.

Graag hoor ik iets van jullie!

Gr. AdXenos

Je hebt het zelf over outlook en je vraag staat in outlook express.

Wil je het weten voor outlook of voor outlook express?

Hoi Mario,

Ja het gaat wel over Ourlook Express

Sorry voor de onduidelijkheid.

Gr. AdXenos

Bedankt. :thumb:

Hoi Seeburg,

Het E-mail@mate progje werkt goed. Jammer van het uiterlijk, hij komt niet echt overeen met Outlook Express. Verder geeft het niet hoor.

Dit prog geeft alleen elke keer je inkomende lijst weer. Is er ook een progje die alleen meld dat je een nieuwe email hebt? Zolang ik die nog niet heb gebruik ik deze.

Gr. AdXenos

Geplaatst door AdXenos
Hoi Seeburg,

Het E-mail@mate progje werkt goed. Jammer van het uiterlijk, hij komt niet echt overeen met Outlook Express. Verder geeft het niet hoor.

Dit prog geeft alleen elke keer je inkomende lijst weer. Is er ook een progje die alleen meld dat je een nieuwe email hebt? Zolang ik die nog niet heb gebruik ik deze.

Gr. AdXenos
misschien vind je dit naast oe ook wel leuk?
weet niet of je er al bekend mee bent?
http://www.incredimail.com/english/splash.html

AdXenos heb je al bij de opties gekeken dan tabblad profile en dan "Deliver new mail when check" probeer dat eens uit te vinken. Volgens mij geeft hij dan alleen maar een melding dat er mail is, en meer niet.

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.

ik ben er nu wel aan uit. Vanaf nu gebruik ik E-mail@Mate.

O Huijb, ik heb idd gevonden hoe ik enkel een nieuw bericht weergegeven krijg. De optie deliver new mail during check moet wel aangevinkt zijn, maar je moet ook show unread messages only aanklikken.

Bedankt voor de tip!

Gr. AdXenos

Helemaal met je eens een goed duidelijk en simpel tooltje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan