Ziggo CI+ gecodeerd signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

brainpower65

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2011
Berichten
61
Hallo,
Ik heb gister een nieuwe 47'' tv gekocht
ben er heel tevreden mee, heb vandaag een ci+ module en smartcard van ziggo gekocht, de winkelmedewerker heeft hem geactiveerd.
thuis heb ik hem in de tv gestopt (samsung ue46es8000)
ik kan nederland 1 HD kijken, maar als ik zap naar andere kanalen zoals nederland 2 HD dan staat er gecodeerd signaal en zwart beeld
iemand een oplossing?
 
Wanneer je de kaart erin stopt, moet je je tv nog wel even op kanalen laten zoeken. Heb je dat gedaan?

Als je dat wel al gedaan hebt, is er of iets mis gegaan met de activatie, of de kaart zit niet goed in de tv.
 
die kanalen zoeken hebben we allang al gedaan, anders had ik geen nos 1 hd :)
de kaart hebben we er 100x uit in gedaan alle kanten, die zit er zowiezo goed in.
als er iets mis is gegaan met de activatie, dan kan ik tog geen nos 1 hd ontvangen?
 
Welke tv is het, is hij wel Ziggo CI+ gecertificeerd?
 
Heb je de tv goed ingesteld
Ikzelf heb upc en ik moest een code ingeven in het menu van de tv.
 
Gebeurt bij mij ook wel eens, tv uit en dan weer aan. Helpt dit niet dan even de stroom eraf. Het is 3/4 pc en 1/4 tv. :D
Ook even de module eruit en opnieuw insteken.
 
Laatst bewerkt:
Netwerknummer en frequentie staat goed ingesteld?
 
nederland 1 kun je altijd ontvangen.
Kaart is niet goed geactiveerd.
Bellen met ziggo 0900 2020 000 en daar opnieuw activeren.
Kaart moet in de tv zitten en tv moet aanstaan tijdens activatie.
 
Laatst bewerkt:
Bellen met ziggo 0900 2020 000 en daar opnieuw activeren.
Kaart moet in de tv zitten en tv moet aanstaan tijdens activatie.

Mocht de TV uitstaan tijdens activatie, kan het max. 45 tot 60 minuten duren voor de kaart geactiveerd word.
 
dan had de kaart het nu al lang gedaan.
Maar TS mag zelf beslissen of hij wil bellen of niet.
 
ja, ik heb geprobeerd te bellen maar ik weet mijn ziggo nummer ofzo iets niet meer,
 
klantnummer vragen ze......maar dat heb je nog niet dus doorgaan voor een medewerker die je dan verder kan helpen.
 
nee krijg je niet mee van de winkel.
je klantnummer krijg je van ziggo zodra je gaat betalen voor je pakket.
bel gewoon met ziggo en vertel dat je een nieuwe kaart hebt gekocht en dat je nog niet betaald hebt voor een ziggo aansluiting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan