Beste dames/heren,
Ik heb een probleem met de Ziggo Go app. Ik heb een PC staan die in verbinding staat met mijn Steamlink beneden bij de tv. Deze verbinding is bekabeld (cat5+) en ik heb hier geen enkel probleem mee gehad sinds ik hem heb. Nu kun je met de Steamlink ook je desktop besturen en dat doen wij dan ook geregeld. Even een film of wat foto's of muziek via de computer op de Steamlink beneden in de woonkamer afspelen. Nooit geen probleem mee gehad. Maar nu heb ik de Ziggo Go app geinstalleerd op mijn computer (W10) en via deze app probeer ik door mijn Steamlink naar mijn tv te streamen maar het beeld blijft zwart. Ik heb wel gewoon geluid en de teller die aangeeft hoe ver de film of serie is loopt gewoon maar ik heb geen beeld beneden. Als ik boven op mijn computerscherm kijk (want het scherm wordt eigenlijk gedupliceert) is wel gewoon beeld! Het maakt ook niet uit of ik het beeld klein heb of op volledig scherm, het venster blijft, behalve de teller etc. zwart. Het voelt als een beveiliging van Ziggo om binnenshuis streamen onmogelijk te maken maar ze zijn eigenlijk alles aan het vrijgeven op het moment. Ze laten casten via Chromecast toe en via AppleTV. Doe ik iets fout is het een beveiliging is eigenlijk mijn vraag. De reden dat ik met de Ziggo Go app via mijn computer wil streamen is dat het stukje SMART van mijn TV erg traag werkt en veel foutmeldingen geeft. Ik heb al het één en ander gegoogled maar ik kom niet tot een oplossing..
Graag uw hulp
Ik heb een probleem met de Ziggo Go app. Ik heb een PC staan die in verbinding staat met mijn Steamlink beneden bij de tv. Deze verbinding is bekabeld (cat5+) en ik heb hier geen enkel probleem mee gehad sinds ik hem heb. Nu kun je met de Steamlink ook je desktop besturen en dat doen wij dan ook geregeld. Even een film of wat foto's of muziek via de computer op de Steamlink beneden in de woonkamer afspelen. Nooit geen probleem mee gehad. Maar nu heb ik de Ziggo Go app geinstalleerd op mijn computer (W10) en via deze app probeer ik door mijn Steamlink naar mijn tv te streamen maar het beeld blijft zwart. Ik heb wel gewoon geluid en de teller die aangeeft hoe ver de film of serie is loopt gewoon maar ik heb geen beeld beneden. Als ik boven op mijn computerscherm kijk (want het scherm wordt eigenlijk gedupliceert) is wel gewoon beeld! Het maakt ook niet uit of ik het beeld klein heb of op volledig scherm, het venster blijft, behalve de teller etc. zwart. Het voelt als een beveiliging van Ziggo om binnenshuis streamen onmogelijk te maken maar ze zijn eigenlijk alles aan het vrijgeven op het moment. Ze laten casten via Chromecast toe en via AppleTV. Doe ik iets fout is het een beveiliging is eigenlijk mijn vraag. De reden dat ik met de Ziggo Go app via mijn computer wil streamen is dat het stukje SMART van mijn TV erg traag werkt en veel foutmeldingen geeft. Ik heb al het één en ander gegoogled maar ik kom niet tot een oplossing..
Graag uw hulp
