Ziggo Internetbeveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
Ik was zo eens op ziggo aan het rond neuzen en kwam deze pagina tegen: https://www.ziggo.nl/#producten/extra-diensten/internetbeveiliging/
dat is een hoop beveiliging voor weinig geld.

maar ik vraag me toch af.
waar hebben we het hier eigenlijk over?
ik bedoel ik denk niet dat ziggo hiervoor zijn eigen dienst heeft.
dit zal wel weer zon actie van mcafee of norton zijn ofzo..

het ziet er leuk uit, maar heb je er ook wat aan?

wie kan mij hierover meer vertellen?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Megabyter. Tja leuk maar heeft het meerwaarde. LET OP: Virusscanners kunnen met elkaar in conflict raken en zodoende vervelende (opstart)problemen veroorzaken. Zorg er dus voor dat er nooit meer dan één virusscanner tegelijk is geïnstalleerd! Lees hier meer. Je hebt er zelf toch al een.? Klikje voor info
 
Ik heb daar ook wel vertrouwen in, inderdaad.

Tijs.
 
Gebruik al jaren NOD32 maar toen mijn vader zijn computer gebruikte was er altijd f-secure
Prima antivirus
 
Ik spreek alle talen behalve BEtalen...
Met andere woorden; waarom zou je betalen voor een dienst waar voldoende en goede gratis alternatieven voor zijn...?
 
Waarom betalen? Omdat f-secure bij mij thuis bewezen beter is dan de gratis virusscanners. Daar glipte nog wel eens wat door en dat werd dan weer ontdekt met een virusscan (met ander pakket) van de hele computer. Dat leverde ook een virusje op dat ging zitten spammen. Daar werd Ziggo niet vrolijk van en was ik een week offline; alles volgens de Ziggo voorwaarden.

Daarna heb ik hun virus scanner geinstalleerd op tot nog toe 5 PC's en nooit problemen gehad. Ik ben een fan van deze betaalde dienst. En 36 euro per jaar voor 5 PC's is nog wel te doen.

Ron
 
Dan is het inderdaad wel voordeliger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan