ziggo of kpn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tines13

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Hallo mensen,

Ik zit nu bij kpn en heb een standaard abbo. op de site staat dat ik een snelheid kan halen van 40 Mb/s download.
Als ik nu een speedtest doe dan haal ik maar 8 Mb/s.
Als ik download download ik met een snelheid van max 950kb/s.
Hoe kan het dat ik niet tot die 40 Mb/s kom?
Zijn er nog dingen die ik hier tegen kan doen om het sneller te maken?

Nog een andere vraag:
Bijna iedereen die ik ken zit bij ziggo en zij halen allemaal een veel hogere sneheid dan mij.
Is het misschien de oplossing om over te stappen op ziggo?
Iemand ervaringen?

Ik hoor het graag!

Groeten,

Tines

Ik zou eerst eens echt vaststellen wat je abbonement bij kpn is instap is 8 mb en standaard 40 mb.
toevallig mss dat het ook 8 mb is.kan het zijn dat je standaard betaald en instap krijgt??

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je ADSL hebt. In dat geval staat KPN redelijk bekend dat je met een 40 MB/s abonnement extreem lage snelheden haalt. 2 jaar terug had ik precies hetzelfde met kpn; hetzelfde abonnement, maar haalde niet meer dan 4 mb/s, terwijl we toch aardig het volle pond betaalden.

Naar mijn idee is het beste om over te stappen naar iets anders.

Overstappen dan naar ziggo.
adsl aanbieders beloven tot een xaantal mb maar halen dat 99 x van de 100 x niet!

Als je ADSL hebt haal je nooit 40 Mb. Zelf heb ik bij Online gezeten (tot 20Mb let op het woordje tot) maar dat haal je nooit. Ik haalde gemiddeld 10 Mb.
Dat komt omdat het via een centrale gaat en telefoonlijnen die al, god alleen weet, hoe oud zijn.
Ik ben tenslotte naar Ziggo overgestapt (ik kreeg steeds lagere downloadsnelheden) omdat dit via de kabelaansluiting gaat en ik moet zeggen ik heb de volle downloadsnelheid (30Mb), die ook in m'n abbo staat.

Laatst bewerkt:
Ik ben heel tevreden over DDS: de beloofde snelheid van 15 MB/s op een 20 MB/s wordt iedere dag gehaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan