Ziggo TV Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Hallo Iedereen,

Ik had weer eens zin om een programmaatje te maken en kwam op het idee een TV Player te maken toen ik zag dat er op het internet veel vraag naar was.

Graag wil ik het jullie laten testen en leuke of de minder leuke reacties er van horen. Ik waardeer je reactie!

De inbregrepen zenders zijn te bekijken door op 'DOWNLOAD' onderaan deze post te drukken.

Systeemeisen:
1. Windows XP, Windows Vista, Windows 7
2. Windows Media Player 9 of nieuwer
3. Microsoft Internet Explorer of Mozilla Firefox
4. Adobe Reader
5. Microsoft .NET Framework 3.1 of hoger
6. 28 MB schijfruimte

Let op, Ubuntu Linux wordt niet ondersteund!

Nogmaals bedankt voor de reacties en bedankt voor het testen ;)
Verder kun je meer informatie lezen plus een paar screenshot's bekijken via de downloadlink.

DOWNLOAD

Laatst bewerkt:
Helaas als ik een zender aanklik en als hij laad doet hij erna niks gewoon zwart beeld.

Bij opstart progamma een Exceptionele Windows fout, daarna start de tool wel maar bij het aanklikken van een zender idd. een zwart beeld dat zwart blijft. Goede 1 april grap.

Hallo, dit is dus duidelijk geen 1 april grap, graag wil ik horen of je wel aan de eisen hebt voldaan.

Ook wil ik graag een specifieke foutmelding. Als dit echt een grap was, had ik dat wel heel erg sneu van mezelf gevonden. Ik ben trots op dit programma en heb al van 7 mensen een reactie gehad dat het wel werkt. Schijnbaar is er iets niet op je/uw pc aanwezig of juist wel een software dat voor een conflict zorgt.

Groeten,
Martijn

Ik wacht in spanning op je antwoord en ja, mijn systeem voldoet aan álle eisen.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    41,5 KB · Weergaven: 164
Als de vorige link niet heeft geholpen zal ik snel aan het werk gaan voor een nieuwe versie. Ik weet even geen oplossing voor de fout.

Ik zal mijn best doen en je hoort snel van mij!

Mijn excuses voor het ongemak:(

Het zoekt géén verbinding met het Internet (mijn firewall geeft geen melding), en ik neem toch aan dat dat zou moeten gebeuren om de zenders te 'streamen'?

Helpinformatie is helaas ook mager (óók de Online help).

Misschien een idee om te kijken naar de software die hier gelinkt is (wel die Microsoft.VisualBasic.PowerPacks.Vs.dll in dezelfde map zetten, zie posting #10). Van dat programma werken in ieder geval enkele zenders (ik heb Internet via Vodafonevast, die het KPN/Tiscali/Telfort backbone netwerk gebruikt).

Tijs.

De link werkte qua foutmelding, maar het beeld blijft griezelig zwart.

dnties, bij jouw werken dus wel (enkele) zenders uit mijn software?

Ik maak er graag een voor UPC, maar ik wil ik graag tot een juiste oplossing komen voor Ziggo. Moment a.u.b.:thumb:

1. Toets in bij de zoekbalk 'firewall' of met windows xp ga naar configuratiescherm, firewall
  2. Kies voor: Een programma via Windows Firewall toestaan
  3. Kies voor: Een programma toestaan
  4. Kies: Ziggo TV Live
  5. Klik op: Toevoegen...
  6. Vink daarna aan: Thuis/Werk en het vakje: Openbaar

Hopelijk helpt dit!

1.PNG

2.PNG

3.PNG

Laatst bewerkt:
dnties, bij jouw werken dus wel (enkele) zenders uit mijn software?

Nee, jouw software werkt niet. Ik gaf je alleen een link naar andere software die (ong.) hetzelfde doet als jouw software en die (bij mij dan toch) wél werkt voor een aantal zenders. Dat dus als 'voorbeeld' voor hoe jouw software eruit zou kunnen gaan zien/zou moeten gaan werken.

Natuurlijk heb je dan niet de broncode van dat programma, maar misschien kun je er wat uithalen met een debugger, decompiler, netwerksniffersoftware etc.

Tijs.

En werkt het bij anderen? Ik hoorden dat enkele zenders het deden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan