Ziggo TV Player

Status
Niet open voor verdere reacties.
TNX IEDEREEN!:D:D

Programma wordt verbeterd, jullie horen snel wat!

Hallo, inderdaad, sorry het werkt bij niemand inderdaad, bij mijzelf nu ook niet (meer).:o:o

Ik ga het probleem achterhalen, en mijn server even 'schoonmaken'.

Sorry voor dit voorval en bedankt voor jullie tijd, ik zal snel een andere versie hier laten zien.:o

nogmaals, bedankt:thumb::thumb:

Oké, als 'mens' die eigenlijk nooit televisie kijkt wist ik dit niet. De vraag die bij mij dan onmiddellijk bovenkomt is de volgende:
als er (goede) progjes zijn om TV op je pc te bekijken wat bezielt fabrikanten dan (nog) om pci / pci-e TV kaarten te fabriceren, of moeten we het in de beeldkwaliteit zoeken en hebben TV kaarten per definitie loepzuiver beeld en tooltjes wat minder?

Voor zover ik weet, biedt alleen Ziggo haar klanten aan om online streaming tv te kijken.
Daar heb je trouwens geen speciaal programma voor nodig, ze hebben daar gewoon een website voor:

https://www.ziggo.nl/#spotlight (middelste kolom, bijna onderaan)

Dus tv kaarten zijn er niet voor niets, immers, heb je een andere provider, dan werkt bovenstaande niet!

Bedankt voor alle reacties. Leuk bedoeld...

Maar ik heb jullie niet gevraagd om andere software. Maar goed, in ieder geval heel erg bedankt.:)

De software met de link van 'tweakers.net' vond ik er oud uit zien, ik wilde graag een nieuwere met een mooie layout.

Ik heb inmiddels het probleem verholpen en nu is zeker dat de player werkt. Ik zal het niet meer uploaden i.v.m overige software die ik doorkreeg van jullie leek het mij onnodig.

Allen bedankt voor jullie reactie:thumb:

Laatst bewerkt:
Svp gewoon uploaden! Ik beschouw mijzelf als een lekentester dus laat maar komen.

Denk dat het verhaal van TS niet helemaal klopt.......

In de startpost zegt hij, dat hij dit progje net bedacht en gemaakt heeft.
Als je hem installeert staat er: versie Ziggo TV Live 2.0.3.0

Tel daarbij op dat het programma al ene aantal jaren bestaat en je weet genoeg denk ik...

Laatst bewerkt:
Denk dat het verhaal van TS niet helemaal klopt.......

In de stratpost zegt hij, dat hij dit progje net bedacht en gemaakt heeft.
Als je hem installeert staat er: versie Ziggo TV Live 2.0.3.0

Tel daarbij op dat het programma al ene anatal jaren bestaat en je weet genoeg denk ik...

ik doorzag hem al :p:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

DE SOFTWARE WERKT INMIDDELS NAAR BEHOREN.

Ik heb de fout ontdekt en gelukkig voor mij zit/zat de fout niet in mijn software. Maar op het moment van testen was de webportal van Ziggo buiten gebruik, dat wil dus zeggen dat mijn programma alleen werkt wanneer de website van Ziggo ook werkt.

Groeten,
Martijn

De software voor Ziggo werkt nu naar behoren, ik krijg van diverse kanten leuke reacties!
Het werkt tot nu toe bij iedereen die het heeft gedownload heb ik ondervonden met een test.

Ik dank jullie allemaal hartelijk voor het testen en indien je de software nog gebruikt, veel plezier ermee!

Naar schatting komt die voor UPC uit op 16 juni 2010.

Groetjes,
Martijn

Oké, als 'mens' die eigenlijk nooit televisie kijkt wist ik dit niet. De vraag die bij mij dan onmiddellijk bovenkomt is de volgende:
als er (goede) progjes zijn om TV op je pc te bekijken wat bezielt fabrikanten dan (nog) om pci / pci-e TV kaarten te fabriceren, of moeten we het in de beeldkwaliteit zoeken en hebben TV kaarten per definitie loepzuiver beeld en tooltjes wat minder?

Bij TV-kaarten gaat het niet om het streamen van live kanalen via het internet, maar komen de signalen vaak via een normale antennekabel binnen. Dit is dus inderdaad scherper, werkt vrijwel altijd en je hoeft nooit te bufferen...

Misschien een suggestie om nickelodeon comedy central disney xd en veronica tedisablen op tijden als ze niet actief zijn?

maar geweldig programma mijn vriendin heeft ook ziggo maar zelf geen tv op haar kamer en nu kan ze toch kijken :D

Brian van der Horst

Hi RoboticPro,

Heel erg bedankt voor je leuke reactie, ben erg blij om dat te horen. Bedankt voor de tip en ik zal er meteen aan gaan werken. Wanneer er een update is die automatisch komt dan zal die er vast tussen zitten!
Leuk dat je vriendin nu toch tv kan kijken!

Groetjes,
Martijn

Ik heb je update net geinstalleerd;)
Handig van nickelodeon maar de tijd klopt denk ik niet.

Nickelodeon : 05:00 - 20:00
Comedy Central : 20:00 - 05:00

Disney XD : 06:00 - 18:00
Veronica : 18:00 - 06:00

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan