Ziggo TV Player

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb je update net geinstalleerd;)
Handig van nickelodeon maar de tijd klopt denk ik niet.

Nickelodeon : 05:00 - 20:00
Comedy Central : 20:00 - 05:00

Disney XD : 06:00 - 18:00
Veronica : 18:00 - 06:00

Dankje wel, ik had op internet gezocht maar dat klopt dus blijkbaar niet, ik vond het al raar!

Morgen nieuwe update, bedankt!

Hallo Iedereen!!!

Jullie kunnen lekker op het werk of thuis, maar ook op school het WK volgen! Ik heb de bandbreedte zo snel geboost dat je zonder haperingen en in een heel erg goede kwaliteit Nederland 1 kunt bekijken.

Daar staat wel tegenover dat alle overige zenders minder goed zullen werken omdat alles naar Nederland 1 gaat. Dit geldt telkens voor iedere dag dat Nederland moet spelen!

Veel kijkplezier!

Groeten,
Martijn

Sorry, inderdaad;)

Maar, waarschijnlijk hoeft het niet, want Nederland 1 gaat LIVE uitzenden als freeview kanaal, en FREEview zegt je denk ik al genoeg, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen :)

Upc tv player

Ik heb mijn andere software gepubliceerd, ik had beloofd ook een UPC player te maken en deze kun je nu bekijken en downloaden in mijn andere post.

KLIK HIER!

Ik hoor graag van jullie, alles is welkom, maar post het wel in de bovenstaande url.

Bedankt ;)

UPC Werkte niet :)

Enne die bezoekers meter ziet er niet echt professioneel uit ;)
En waarom zit de download button links onderaan ?

[smallIMG]http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c77ab52dd130/4c77ab52d060c-Untitled.png[/smallIMG]

Ten eerste zit de download button rechtsonderaan.
Ten tweede, de bezoekersteller zit automatisch bij de webhosting in.

Ten derde, ik mag toch zelf weten hoe ik de site opbouw? Je hebt tenslotte de downloadbutton gevonden.

@applefaq: Het is hier de sectie "Test mijn programma", niet de sectie "Site-check".
Je reactie is dan ook (voor het website-deel ervan) volstrekt off-topic, en ik geef Kelimeck 100% gelijk in zijn reactie, zojuist.

Tijs.

Laatst bewerkt:
@dnties

Inderdaad, dank je wel!!

Oh ja applefaq, het is een beetje raar dat je iemand zijn site zo omschrijft, waarom moet de bezoekersteller proffesioneel zijn waarom? Als hij telt is het toch goed?

Vaak op wat grotere sites, dus daarmee bedoel ik jouwe ook want die vind ik er erg goed uitzien, ik bedoelde rechtsonderin :)

Oké ik snap je verhaal. Maar het was heel erg dom om hier te posten. Maarja.

Ik dank je dat je de site er goed uit vindt zien, maar die bezoekersteller zit er nu enmaal bij in.

Ik heb eindelijk een software die voor meerdere providers is, je hoeft er niet een voor 1 meer een te downloaden.

Je kunt het hier downloaden, verwijder wel eerst je oude software! O ja, installeer de nieuwe wel, want het heeft een hoop nieuwe en goede dingen erbij!

Staat op de website voor welke provider, maar het is bedoeld voor Ziggo en UPC.

DOWNLOAD

Laatst bewerkt:
Misschien is het handig als je vermeld voor welke providers hij werkt, eerder ben ik niet van plan hem te gaan downloaden...

Hoi,

Staat op de site, maar is voor Ziggo en UPC.

Gr. Martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan