Ziggo TV Player

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, ok, ik dacht dat het een directe download was...

Ik kan hem helaas niet testen, zit bij KPN

Hoi,

Dat maakt niet uit hoor!

Je kunt hem testen maar veel zenders werken niet, maar een paar wel, en de software doet het ook.
Aan jouw de keuze;)

Gr. Martijn

Ik zit nu bij mijn vriendin die jouw programma gebruikt en ik ben haar pc aan het opschonen staat er 8x Ziggo TV Player in en 2x Cinema TV Live het zijn lege item's

ik denk ik meld het even;)

Brian

Wow, belachelijk!

Het probleem is iniedergeval vanaf nu verholpen, het zit al in een update. Heb je de nieuwste update al dan is het goed.

Mijn excuses voor het ongemak en wens je desondanks veel plezier met de software!

Voordat ik hem installeer, dit werkt denk ik alleen als je ziggo als provider hebt?

Hoi,

Leuk dat je de software wilt gaan gebruiken.
Het werkt voor alle internetaanbieders, alleen niet alle zenders zullen werken, wat ik wel kan beloven is dat minimaal 8 zenders zullen werken en ALLE radiozenders zullen werken.

In de toekomst worden de tvzenders uiteraard uitgebreid. Je kunt het dus gewoon gebruiken. Ga naar 'Instellingen' en kies als provider: 'Overig'.

Succes!

Ik ben benieuwd hoe je het update-mechanisme hebt gebouwd. Ikzelf ben ook bezig met een (C#).NET desktop applicatie die automatisch geüpdate moet worden.

Kan je wellicht iets toelichten daarover (of me PB-en, als dat offtopic is)?

Hoi,

Ik neem aan dat je bedoeld dat je ook wilt dat er meldingen komen wanneer je een update hebt?

Zelf weet ik helemaal niets van c#.

Groetjes,
Martijn

Hoi,

Ik neem aan dat je bedoeld dat je ook wilt dat er meldingen komen wanneer je een update hebt?

Zelf weet ik helemaal niets van c#.

Groetjes,
Martijn

Ik doelde op de installatie van de applicatie: er werd toen een nieuwe versie gedownload. Heb je daar zelf iets voor geschreven of maak je gebruik van standaard oplossingen/tools?

Ik heb dat zelf geschreven en als uitvoerbaar bestand gepubliceerd.

Ok, ik kan het programma opstarten en draaien, maar als ik een zender kies dan gaat dat dingetje draaien en dan krijg ik zwart beeld. Ik heb UPC.

Heb je bij de instellingen wel upc gekozen?
hij staat standaard op ziggo dacht ik

Hallo Allemaal,

Zomaar ontvang ik geen herinneringmails meer van Helpmij.nl waarin staat dat ik een nieuwe post heb. Sorry, ik wist daarom niet dat jullie hadden gepost.

Als je het hebt ingesteld op UPC en het scherm blijft zwart dan is de zender TIJDELIJK niet beschikbaar. Dat houdt dus in dat het niet aan de software van mij ligt maar aan StreamServer of UPC.

Ik heb de software gemaakt met Visual Basic.

En weet je? Ik heb al 2984 downloads in 3 weken!

je kunt deze pagina wel uit je handtekening halen.
link loopt door op een 404 pagina.
niks te downloaden......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan