Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe router/modem van Ziggo ontvangen betreft het Ubee modem.
Dit werkte een paar dagen goed totdat ik plotseling geen verbinding meer kon maken.
Het netwerk staat wel in de lijst met beschikbare netwerken, dan kies ik voor verbinding maken. Dan vraagt ie om de netwerksleutel, deze copy paste ik netjes en klik op verbinden. Dan probeert hij te verbinden, maar zonder resultaat. Als ik dan naar netwerkcentrum ga dan staat er: Verificatie proberen. Hierna zegt Windows dat het geen verbinding kan maken.
Kan overigens wel als ik de kabel aansluit op internet zonder problemen.
Systeem:
Windows 7 64 bit
Netwerkadapter: Linksys WUSB600N Wireless-N network adapter
Modem/router: Ziggo Ubee modem.
(voor verdere informatie vraag maar raak aub)
Iemand enig idee? Kan screenshots maken van modem instellingen e.d. indien nodig.
Bij voorbaat dank!
Ik heb sinds kort een nieuwe router/modem van Ziggo ontvangen betreft het Ubee modem.
Dit werkte een paar dagen goed totdat ik plotseling geen verbinding meer kon maken.
Het netwerk staat wel in de lijst met beschikbare netwerken, dan kies ik voor verbinding maken. Dan vraagt ie om de netwerksleutel, deze copy paste ik netjes en klik op verbinden. Dan probeert hij te verbinden, maar zonder resultaat. Als ik dan naar netwerkcentrum ga dan staat er: Verificatie proberen. Hierna zegt Windows dat het geen verbinding kan maken.
Kan overigens wel als ik de kabel aansluit op internet zonder problemen.
Systeem:
Windows 7 64 bit
Netwerkadapter: Linksys WUSB600N Wireless-N network adapter
Modem/router: Ziggo Ubee modem.
(voor verdere informatie vraag maar raak aub)
Iemand enig idee? Kan screenshots maken van modem instellingen e.d. indien nodig.
Bij voorbaat dank!