Zijbalken Windows8.1.

Status
Niet open voor verdere reacties.

govi73

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Als ik met m'n muis in de rechterbovenhoek van w8.1 kom verschijnt er aan de rechterkant van het scherm een balk. Hoe kan ik dit uitzetten?

dan klik je op de start knop, dan op het pijltje om daar de apps te gaan, en dan op pc settings (of pc instellingen), dan pc and devices (pc en apparaten), corners and edges (hoeken en randen) en dan bij het 4e schuifknopje uitzetten.

ik hoop dat het is gelukt.

sjoerd.

Hey govi73,

ik heb even gekeken en ik vond het volgende op internet

Tegels
Windows bepaalt op welke manier de tegels op het Startscherm worden getoond. Gelukkig zijn ze eenvoudig van formaat te wijzigen via een rechter muisklik op de tegel (of bij aanraakschermen de app-balk, zie verderop), optie Formaat wijzigen en te verslepen zodat de tegelindeling beter aansluit op de persoonlijke voorkeuren. Veelgebruikte tegels kunnen op een strategische plek, liefst zoveel mogelijk links in het Startscherm worden geplaatst (zo plaats ik de tegel voor het bureaublad het liefst linksonder). Tegels die weinig worden gebruikt, kunnen naar een minder prominente plek worden versleept, uit het Startscherm worden verwijderd (via een rechter muisklik, optie Van Start losmaken danwel via de app-balk van de tegel, optie Losmaken van Start) of zelfs helemaal worden verwijderd (via een rechter muisklik, optie Verwijderen danwel via de app-balk, optie Installatie ongedaan maken). Zo kan ik mij voorstellen dat de tegels voor Reizen, Games, Nieuws, Sport, Financieel, Eten en drinken, Gezondheid en fitness en Leeslijst worden verwijderd. Losgemaakte tegels kunnen overigens altijd weer via het App-overzicht worden teruggeplaatst, het opnieuw installeren van verwijderde apps verloopt via de Windows Store.

dit is een heel verhaal wil je het zelf bekijken op de webpagina van hun

Klik dan hier :)

hopelijk heb ik je goed opweg geholpen

groetjes Chiel,

ChielRE,

dit heeft totaal niks te maken met wat govi73 wil en is iets totaal anders. misschien toch maar beter lezen ook al is het maar 1 zin.

sjoerd.

Bedankt voor de reacties. De oplossing van Sjoerd0910 was de oplossing, dank daarvoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan