Zijn deze viedeo kaarten goed genoeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt als een bus maar voor iemand met niet al te veel ervaring is een tweak-programmaatje van de moederbord-fabrikant de veiligere optie :confused:

Ik heb een paar vragen
Is deze pc beter dan de hiervoor genoemde van koffiewafel, is de processor koeler goed genoegen kan ik hiermee in hd op hogesettings livestreamen?

Game-behuizing:
Sharkoon midi-tower + 2 LED fans rood
Voeding:
650W voeding (+€ 41,95)
Geheugen:
8GB DDR3 1333 (+€ 59,99)
Processor:
Intel® Core™ i7-4790K 4 x 4.0 GHZ (+€ 369,99)
Stillere processorkoeler:
Watergekoelde processorkoeler CoolerMaster 120V (+€ 59,00)
Harddisk 1:
1000GB harddisk SATA3 7200rpm (+€ 69,95)
DVD station 1:
DVD brander DualLayer LG/Lite-On (+€ 18,95)
Gigabyte (gaming) moederbord:
Z97X GAMING-3 (HD-video, DVI & HDMI, HD-audio, GB-LAN, 4x USB2, 4x USB3, max. 32GB DDR3) (+€ 59,99)
Videokaart:
NVIDIA GTX970 4GB DDR5 HallOfFame (3 fans) DVI,HDMI,3xDisplayPort (min. 650W voeding) (+€ 419,00
Besturingssysteem:
Windows 8 (+€ 99,00)

Daan,

Zoals ik zei is een i7 niet echt een belangrijk begrip voor 'livestreamen'. Dat is vooral afhankelijk van jouw internetverbinding. De i5 4690K is meer dan prima. En om in HD te kunnen livestreamen heb je ook echt geen watercooling nodig dat is echt overbodig. Met een goede aftermarket air cooler is dat meer dan prima. Met die harddisk kan ik niet echt zien welk merk dat is dus ik kan zo ook niet echt mijn mening daarover geven. Voor de verder rest vind ik 419 euro voor een videokaart wel gruwelijk veel je kunt beter deze nemen, omdat het verschil zo gigantisch klein is dat het de moeite niet waard is. http://tweakers.net/pricewatch/416125/msi-geforce-gtx-970-gaming-4g.html

EDIT: van welke site haal je dit allemaal vandaan?

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn pc samengesteld op compustunt.nl en de video kaart is een hal of fame edition daarom is die duurder maar is dat Bedrag het dan niet waard?

Laatst bewerkt:
Daan,

Technisch gezien is het vrijwel hetzelfde dat verschil in prijs (ongeveer een euro of 40) is het in mijn ogen niet waard. Zoals ik altijd zeg je moet op je gevoel af gaan, dat is het beste. Ik geef alleen suggesties over wat ik zou kiezen, dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook moet. Als er nog verdere vraagtekens zijn hoor ik dat wel.

ik denk dat ik deze pc ga kopen, nog op of aanmerkingen?

prijs: 1169

PC Montage 1 jaar garantie
CoolerMaster V550 Semi-Modular
Sharkoon T9 Value
Windows 8.1
WD Green WD10EZRX
DeepCool NepTwin
Gigabyte Z97P-D3
MSI GTX 970 4GD5T OC
Samsung Super-WriteMaster SH-224DB
Crucial Ballistix Sport
iIntel Core i5 4690K / 3.5 Ghz

Als je de harde schijf als hoofdschijf gaat gebruiken: beter een blue dan een green, die zijn al een stuk sneller.

Inderdaad, kies een schijf die op 7200 Rpm draait, geen 5400 Rpm model..
Nog beter is een SSD erbij voor 60 Euries...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan