Zijn dit belangerijke dingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Ik heb mijn upgrade assistant aan de praat gekregen, en nu zijn er 21 dingen die niet werken. Van de meeste heb ik geen idee wat het is, en of ik het dus ga missen. Kan iemand mij helpen? Hier is een pdfje met alle resultaten: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-3AVLUVHFMVTK.pdf
Visual basic, rollercoaster, aim, itunes, alle music maker pakketen, tune up, virtual clone drive zijn niet belangrijk.
De rest ken ik niet of weet ik niet of ze standaart werken in win 8. Weet iemand dit?
Bedankt!

Kijk even als je op de laptop's website de drivers kan vinden voor windows 8, omdat er bijvoorbeeld standaard geen bluetooth word ondersteund (zie ik in pdf die je hebt geven)
Dan kun je namelijk windows 8 gewoon installeren alleen moet je programma's, en de drivers waarschijnlijk opnieuw installeren.

Gr, Woellie123

Dag martijn12321,

Alvorens de installatie van windows 8 te starten moet jij eerst nog heel wat aanpassen zie ik!

Zorg op voorhand dat je van alles back-ups(ook van huidig besturingssysteem) hebt (voor zekerheid) en alle programm's compatibel zijn, alle laatste updates installeren ook via windows update, alsook de drivers controleren op updates!

HP Deskjet F2400 series
MAGIX Music Maker 17 Premium (Synthesizer and effects)
MAGIX Music Maker 17 Premium (Sound package)
MAGIX Music Maker 17 Premium (Instrument package 3)
MAGIX Music Maker 17 Premium (Instrument package 2)
MAGIX Music Maker 17 Premium (Instrument package 1)
AIM for Windows

==> installeer de laatste updates van deze!

VirtualCloneDrive
iTunes
Intel(R) WiDi
Intel(R) PROSet/Wireless for Bluetooth(R) + High Speed

==> MOET verwijderen voor de installatie, NA installatie w8 kan je dit opnieuw installeren via de windows store in w8.

Dit zijn degene die compatibel zullen zijn maar waarvoor je deze stappen wel moet ondernemen.

De andere die niet compatibel zijn volgen in mijn volgende post bericht.(even geduld ik bekijk het op mijn gemak)

Mvg gast0187

De rest dat niet compatibel is mag je gewoon verwijderen,

voor visual basic weet ik nu wel dat er een nieuwere versie beschikbaar is voor windows8 nl visual studio 2012 (daar zit visual basic ook in geïntegreerd)

Voor andere kunnen ook nieuwere versies beschikbaar zijn dat je dan kan opnieuw installeren maar deze dienen sowieso verwijderd te worden.

Alle programma's zijn aan bod gekomen als ik me niet vergis.

Laatst bewerkt:
oke, bedankt! maar hoe update ik deze> Intel(R) WiDi
Intel(R) PROSet/Wireless for Bluetooth(R) + High Speed

ik wou sws een nieuwere versie van VB, maar 2011 had volgensmij maar 1 verschil en dat was dat die zwart-wit was, en de 2012 kan alleen op een win8 pc :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh nee, 2012 versie werkt ook op windows 7 vb

die intel toestanden verwijder maar en installeer die na de installatie windows 8(dat zal wssh wel te vinden zijn in de windows store)

Even ter verduidelijking dit was al vermeld in bovenstaande post.:)

Mvg gast0187

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan