zijn er paketten beschikbaar met aanvullende animaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij werkt office programma's niet met patches en dergelijke.

Ik denk niet dat er aanvullende animaties zijn, "templates" met achtergronden e.d. wel. :)

Je kunt via Invoegen - Figuur - Animatie in dat dialoogscherm ook kiezen om naar de online mediagalarie van Microsoft. Daar kun je allerlei extra animaties vinden. Echt duizenden.

Ik kom dan bij een pagina met allerlei bewegende plaatjes. Volgens mij bedoelt de TS aangepaste animaties om op objecten de laten bewegen etc.
Maar ik gebruik office 2007, misschien zit ik wel op de verkeerde MS pagina te kijken? :o

Als je kies voor Invoegen, Illustraties, verschijnt er rechts een kader.
Helemaal rechtsonderin staan drie opties en de middelste is die van Microsoft Online.
Daar kun je in de zoekregel allerlei onderwerpen waarvan je afbeeldingen wilt hebben intypen. Echt heel veel illustraties te vinden!

Als je kies voor Invoegen, Illustraties, verschijnt er rechts een kader.
Helemaal rechtsonderin staan drie opties en de middelste is die van Microsoft Online.
Daar kun je in de zoekregel allerlei onderwerpen waarvan je afbeeldingen wilt hebben intypen. Echt heel veel illustraties te vinden!

Heb je mijn vorige post wel goed gelezen? Ik bedoel: de TS wil denk ik geen (bewegende) afbeeldingen, maar animaties (als 'ie even wil zeggen of dit klopt, zou handig zijn...).

Een (bewegende) afbeelding/illustratie is heel iets anders dan een animatie. En de vraag luidde toch vrij duidelijk "zijn er paketten beschikbaar met aanvullende animaties" :rolleyes:

Het is inderdaad zo dat ik "animaties" bedoel.Op de site van microsoft ben ik zeker al gaan kijken Daar zijn enkel sjablonen te downloaden .Niet zo interressant.
Ik heb al verschillende presentaties gezien waarbij bv. een disney figuur het blad wegtrekt of het als een rolluik naar beneden komt enz. Deze animaties zitten niet standaard in het pakket, en vind ik nergens op internet.

m.v.g.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan