Zijn harddisk recorders uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi allemaal,

Ik heb al jaren een dvd recorder het harddisk. Hij is al wat jaren oud en vertoont nu wat mankementen. Ik denk dat het tijd is om een nieuwe te kopen. Ik ben gaan googlen, maar kan bijna niets vinden. Eigenlijk heb ik voornamelijk naar Sony gezocht, goed merk en ik ben er tevreden mee. Op de site van Sony heb ik enkele zien staan, maar als ik ga zoeken zie ik dat ze van 2009 zijn en er zijn niet eens prijzen van bekend.

Zijn ze uit? Is er iets voor in de plaats gekomen?

Ja,zijn een beetje uit.
Ik heb hetzelfde probleem als jij gehad.
En met moeite een samsung hd recorder gevonden.
Ik vind het een prulding,maar dat is weer een ander verhaal.
De meeste die ik vond hadden een dvb tuner aan boord.
Ja,daar heb ik niets aan. Er komt geen dvb signaal bij mij naar binnen.

Dank je, ik ben geen verzamelaar. Ik vind het handig, zoals ook in het artikel genoemd wordt. Het is voor in de slaapkamer, elke weerk programma's kunnen opnemen. Daar is het eigenlijk voor. Best handig zo'n interne tvgids. De mijne heeft dat niet.

Maar, als ik het goed begrijp, zijn ze niet uit. Misschien moet ik beter zoeken of een ander merk nemen.

Edit: ik had het berichtje van Palomino niet gelezen.

Wel uit dus. Dat vind ik eigenlijk best wel balen. Ik ben er erg tevreden mee en denk dat ik inderdaad naar een ander merk moet gaan kijken. Geen Samsung dus.

Laatst bewerkt:
De site waar naar verwezen word stamt uit 2007!!!
Hd recorders zijn steeds moeilijker te vinden

O echt? Dat heb ik niet eens gezien. Het is dus echt uit! :(

Ik heb hier nog een LiteOn hdd recorder staan.
Neemt nog perfect op,maar de brander doet het niet meer.

Ah oke, ik heb liever een ander merk. LiteOn zijn goede branders, verder gebruik ik ze eigenlijk niet.

Maar wat nu? Hoe kan je nu programma's opnemen? Is er iets wat er op lijkt?

Veel begrijp ik er niet van. Volgens mij zit ik wel in het goede gebied, Den Haag. Dat betekend dat ik eigenlijk zo'n kastje moet gaan aanschaffen bij Ziggo.

Edit: is het zoiets als interactieve tv? Dan heb ik eigenlijk nog een aparte dvd speler nodig.

Laatst bewerkt:
Nee geen kastje maar een CI+ kaart die je dan in de hdd recorder kunt doen.
EEhh, HD kwaliteit op je hdd recorder.

O oke, iets wat je hdd recorder moet ondersteunen. Ik heb geen idee of er ergens een kaartje in kan. Qua kwaliteit maakt het mij voor in de slaapkamer niet zo veel uit. Als ik maar kan opnemen en een dvd kan bekijken.

Op zich is zo'n Humax ook wel goed. Maar dan heb ik nog steeds een dvd speler nodig, toch?

ja,maar er zijn ook cvb hdd recorders met dvd speler.

Gelukkig maar, dan moet ik maar even gaan zoeken.

Heel erg bedankt voor je hulp!!

Ik kan geen Humax met dvd speler vinden

Laatst bewerkt:
Helemaal toevallig heb ik enkele jaren geleden een movie cube van Emtec gekocht. Het had net zo goed een ander merk geweest kunnen zijn, bedoel ik. Pas na verloop van tijd ben ik erachter gekomen dat deze HDD-speler en -recorder ook iso-files aankan. Nu brand ik dus de image van mijn dvd's op een externe harde schijf en koppel die aan de Emtec. Via de afstandsbediening kan ik mijn films nu als in een jukebox kiezen en opstarten. Ook de menu's, ondertitels en extra's zijn beschikbaar.

Bedankt. Ik denk dat ik een hd decoder en een dvd speler koop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan