zip bestanden beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

KVI

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
36
hallo allen

heb al sinds 2006 een herschrijfbare cd-rom enkele ZIP bestanden staan; nooit problemen mee gehad, altijd mooi kunnen openen. Nu probeer ik gisteren een ZIP bestand te openen en dat lukt mij niet meer. De computer heeft het over multivolumeset en dat er nog andere cd-roms in de computer moeten gestoken worden om de bestanden te kunnen openen; alle ZIP bestanden kunnen niet meer geopend worden, andere bestanden zoals foto's zijn geen enkel probleem. Reeds geprobeerd om met zip recovery programma's de ZIP bestanden te redden maar het heeft allemaal geen zin.

Iemand die een uitweg ziet voor m'n probleem?
TNX
 
ik weet geen oplossing
maar daarom heb ik alles op 3 plaatsen staan
op cd/dvd ,op externe hardeschijf en op HDD
 
;) Hoezoo probeer je niet ook eerst 7Zip ( gratis is ! ) instaleren en via die app. bestanden openen....:( misschien lukt het wel ??
----------------------
P.S. 7Zip is het geen gewoon ZIP ( :D ! ) en dat weet je toch ?? ..:( En pas ALS je via 7ZIP ook niet openen(uitpakken) kan dan zijn bestanden wel en echt beschadigd ...:(
 
Laatst bewerkt:
:confused: Iets is wel mis mee dan, omdat in deze gaval multi volume set ongv. betekend dat het gecomprimeerde bestand niet volledig is ...:( zo probleem had ik nog nie ...:( misschien iemand anders zou nu wel verder kunne helpen ??? :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan