Zipbestand met wachtwoord alleen wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard99

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2010
Kan iemand mij alsjeblieft snel helpen want ik heb een zipbestand die ik moet openen aangezien er een excel bestand in zit.
Het wachtwoord ben ik kwijt en op het internet zijn er talloze voorbeelden echter je eerst betalen. Mijn vrees is dat ik voor niets iets betaal en er moet toch een gratis oplossing hiervoor zijn.
Wie kan mij dringend helpen?

de oplossingen zijn er , maar ik ben bang dat ze niet heel bruikbaar zullen zijn, tenzij je een supercomputer hebt.

En waar moet een supercomputer aan voldoen?
Begrijp mn reactie niet verkeerd maar het is erg noodzakelijk dat ik dit bestand geopend krijg.

ik vrees dat je een wachtwoord kraker moet gebruiken, ze hebben erg veel tijd nodig en testen meestal rond de 10 passwoorden per seconden.
tenzij je een bedrijf inhuurt, die zijn er ook vast wel.

Waar kan ik die wachtwoordkraker downloaden zodat ik iig start met kraken. Misschien dat ie morgen of overmorgen is gekraakt.

zet het bestand hier dan neer.
kunnen we helpen.

Ik mag dit of een paar bestanden niet afgeven. Dit is voor een klant waar zijn klantgegevens en dergelijke instaan. Ik moest hier ook een geheimhoudingverklaring voor tekenen. ***** dit. Weet jij een ander methode? In ieder geval bedankt dat je dit voor me wilde doen trouwens!

dan moet de klant heel goed gaan nadenken of hij het wachtwoord nog weet.
en anders zit er niks anders op dan google gebruiken.
zoals je het nu vraagt zal niemand gaan helpen omdat.....en dat kun je zelf wel raden.

Ik begrijp je even niet. Omdat wat? Waarom ... doe ik iets slechts of is dit verboden? Een klant is zijn wachtwoord kwijt en vroeg aangezien ik zijn pc's beheer. Je mag echt wel open en direct zijn hoor. Ik wil gewoon kijken wat ik kan doen om de klant te helpen.

Hier krijg je altijd de gedachte bij van is het wel legaal wat men wil.

je zult zelf moeten gaan googlen naar software als dat, dit is inderdaad tegen de forumregels.

Hieronder nog een informatief artikel over het raden van wachtwoorden d.m.v. de Brute Force methode (alle opties uitproberen):

http://www.lockdown.co.uk/?pg=combi (Engelstalig)

Indien het wachtwoord lang is en uit letters, cijfers en ander tekens bestaat, kan het letterlijk jaren duren voordat het wachtwoord gevonden wordt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan