zipbestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Goedemorgen,
Als ik iets gedownload heb van internet in een zipbestand, dan krijg ik steeds een bericht dat ik het niet kan openen bij acrobatreader. Wie kan mij helpen? Gr. Riafaasse

Hoi,

Waarschijnlijk zal je de bestanden eest uit moeten pakken bv met winrar of 7-zip.

ik kan ze niet uitpakken, dat is het probleem. Krijg een veldje van adobe reader, dat ik het niet uit kan pakken.

Adobe reader is ook geen (un) zip / (un) rar bestand, da's een reader om .pdf bestanden te lezen.
Om .zip . rar bestanden uit te pakken heb je (bijv.) winrar of winzip nodig (zoals modag ook al schrijft)

Pas ná het uitpakken kun je dubbelklikken op het bestand met de naam .pdf en zal adobe reader automatisch openen en het bestand leesbaar voor je maken.

Laatst bewerkt:
ik krijg juist als ik wil uitpakken ,de adobe reader te zien. Ik kan niet uitpakken, dat is het probleem

start eerst eens winrar of winzip of zip7 op en open daarmee het bestand, dit MOET lukken, dan kan je de keuze maken om uit te pakken.
Nadat het bestand is uitgepakt heb je een bestand dat eindigt op .pdf en dat bestand is wel te openen met Adobe.
Het bestand dat eindig op .zip is inderdaad niet uit te pakken door adobe.

Download hier de bestandassociatiefix met .zip.
Enter of dubbelklik dit bestand dat DEFAULT_ZIP.reg heet en herstart je computer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan