Zipped Bin

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldnl

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Ik heb een programma gekregen en dat is ingepakt. Pak ik het uit met WinRAR dan hou ik *.BIN files over. Hoe maak ik daar wat bruikbaars van??

Met Nero....

Open Nero--> file --> burn image......

Dit vond ik bij Computeridee: Een .bin bestand moet je op cd branden met een programma als Isobuster, Nero, enz.Overigens hoort er een een .cue bestand bij, anders werkt het vaak niet.

Geplaatst door Elisa
Dit vond ik bij Computeridee: Een .bin bestand moet je op cd branden met een programma als Isobuster, Nero, enz.Overigens hoort er een een .cue bestand bij, anders werkt het vaak niet.

dan moet computeridee zijn kennis een gaan bijschaven ;) isobuster kan namelijk niet branden maar hooguit het cue en bin file uitpakken.

om te branden met bv nero of alcohol120% heb je inderdaad ook het cue file nodig.
heb je geen cue file er bij dan zou je het bin fle om kunnen zetten naar een iso file en het dan branden.

hoe je kunt branden of evt om zetten kun je vinden op http://www.helpmij.nl/leden/tazman

QUE file heb ik er bij. Alleen dat branden met NERO. Heb als nono natuurlijk alleen maar Easy CD Creator...
En kan het niet gewoon naar een map op de HD?

je zult het of moeten branden of met een virtual cd speler op de pc moeten afspelen.
in het laatste geval zul je een virutal cd speler moeten zoeken.

je zou ook opzoek kunnen gaan naar alcohol120% enmet de demo versie de cd branden ;)

Allemaal veschrikkelijk bedankt.
T is gelukt. Nero ff gedownload.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan