Zit zonder geluid na formateren kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joergen23

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Kan iemand me helpen mijn geluid weer in orde tekrijgen en een driver tevinden zodat mijn geluid het weer doet

Realtek ALC650 @ Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [B-0]

WELKOM OP HELPMIJ

geef een de merk en type van je computer..;)

Of heb je een moederbord cd erbij gekregen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Koosnaamloos gebruik de aanpassen knop eens.

ene TS heb je een moederbord cd ...daar staan je drivers op.

waar kan ik die informatie vinden van mijn pc kan je mij vertellen wat voor informatie je percies nodig heb dan kan ik via everest kijken of ik het kan vinden mijn merk pc is hp

Bij everest kan je inderdaad je type zien.
Bij DMI en dan onderin

Kies ook nog voor systeem

dus ik moet bij everest klikken op de groep moederbord ?

ik gebruik everest nog maar sinds 2 dagen dus ben er nog niet helemaal thuis op welke groep moet ik klikken om de informatie tevinden die je nodig hebt ?

Nee, op everest klikken en dan klikken op Computer en dan op DMI en dan krijg je onderin wat gevens te zien kijk bij product als het goed is moet er bij FABRIKAT HP staan

Met Everest kun je een heleboel hardware sinds 2005 NIET meer zien, omdat de ontwikkeling van het progje toen is gestopt.
Belarc Advisor is er één die wel bij is en dan is er nog één die vaak op de Helpmij wordt geadviseerd (= denk ik wel de beste) maar daar weet ik even de naam niet van.

Klik

Laatst bewerkt:
zit nu in de map dmi de volgende groepen staan er :
BIOS - systeem - moederbord - chassis - geheugencontroler - processoren - cache - geheugenmodule - geheugenapparaat - systeem slots - poortconnectoren - onboard componenten

PASJA dat weet ik wel maar hij heeft er wel kans op. ik denk dat everst wel de goede informatie zal geven

Yep, die is het : PC Wizzard (wordt óók bijgehouden met de nieuwste hardware)

zit nu in de map dmi de volgende groepen staan er :
BIOS - systeem - moederbord - chassis - geheugencontroler - processoren - cache - geheugenmodule - geheugenapparaat - systeem slots - poortconnectoren - onboard componenten

je moet helemaal beneden kijken daar kan je nog wat vinden..;) maar ik moet nu gaan moet morgen werken ben uitgeput doeii deoii..;) als je je product heb gevonden kan je eventueel op google zoeken. ik wil het allemaal heel graag doen maar ik ben egt uitgeput. En trouwens Pasja kan je denk ik wel verder helpen mag ik hopen voor je;)

alvast bedankt koos voor je inspanning zou fijn zijn als iemand anders me nog vanavond verder zou kunnen helpen en anders hoor ik het wel als je weer online bent
:thumb:

PASJA dat weet ik wel maar hij heeft er wel kans op. ik denk dat everst wel de goede informatie zal geven

Koos, misschien is het handig om vooraf éérst te vragen wat voor een pc TS heeft én hoe oud die is. Als TS zegt dat de pc ouder is dan 3 jaar, dan is Everest een prima optie. Is de pc jonger dan 3 jaar, dan is Everest een beroerde optie en wordt Everest steeds beroerder naarmate de pc jonger is.

[off topic] Puppie......................................... [end edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan