Zo goed en goedkoop mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oke112

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2010
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Niet al te veel, natuurlijk wil ik wel een goede PC, maar ik ben niet zo in de prijzen. 500€ zou super zijn, maar als dat niet lukt, maakt het me niet uit, als het maar onder de 1000€ blijft.

Doel - Wat wil je met de pc gaan doen?
Uiteraard schoolwerk, maar ik hou ook wel van een spelletje. Football Manager is een spel wat ik erg vaak speel. Dat is grafisch niet heel erg goed, maar is vooral erg groot en moet veel informatie verwerken.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
Ik kan het niet zelf, anders had ik dit topic niet, haha.

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Ik hoef er niets bij, het thuis al een W7 en Office 2007 CD liggen.

Randapparatuur
Speakers en een toetsenbord. Speakers moeten gewoon simpel zijn, maar met een mooi geluid.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Ik denk dat dit het wel zo is. Uiteraard wil ik gewoon USB poorten en een groot intern geheugen. 1 TB lijkt me precies genoeg. Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Aan je specs zal het niet liggen maar dat budget van 500 ga je vast overschrijden. 1 Tb geheugen? Mooie videokaart, normale boxjes. Ik denk zelf rond de 600 a 700.

600-700€ is geen probleem. En ja 1TB geheugen, aangezien ik erg graag naar Amerikaanse series (FG, SP, HIMYM) kijk en die dus download krijg je een best grote collectie naar verloop van tijd en dat gaat in de grote groottes ;)

Voor 600euro redt je dat makkelijk.

Maar aangezien dat toch net iets weer buiten het gewenste bedrag valt is 2de hands ook een goede optie. Krijg je toch weer net iets meer dan dat je bereikt met dat budget.

Ik heb hier opzich ook nog wel iets staan. Email maar bij interesse naar e.pesulima@live.nl

Verder zou ik voor een AMD systeem gaan. Is toch weer wat goedkoper.

Laatst bewerkt:
Hij vindt 500 super.
Ik zal het wat duidelijker formuleren.

BTW: het is zei

Hij vindt 500 super.
Ik zal het wat duidelijker formuleren.

BTW: het is zei

''maar als dat niet lukt, maakt het me niet uit, als het maar onder de 1000€ blijft.''
de rest ook lezen he:D

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B290073%5D=1&product%5B319223%5D=1&product%5B277361%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B88545%5D=1&product%5B331202%5D=1&product%5B273958%5D=1&product%5B12227%5D=1&product%5B231421%5D=1&product%5B7517%5D=1

Deze PC kan alles, nieuwste Quad Core processor van AMD. Supersnelle videokaart, 4GB RAM. 1TB Hardeschijf. Echt een topper.
Goede, niet al te dure speakers. Simpel maar goed toetsenbordje.

De videokaart is heel snel, je gamed niet veel, maar als je dat ooit nog wilt gaan doen is deze er klaar voor.

Laatst bewerkt:
Nee, dat is niet goed.
Te lage processor met een te hoge videokaart.
Gaat niet lekker samen.

Moet in deze pc niet een kleine SSD waar je de OS op installeert?
Lijkt me iets sneller...

Verder: goedkope maar goede speakers bestaan simpelweg niet.
Ik heb nu een Logitech Z2300, die zijn wel goed in kwaliteit maar daar betaal je ook minstens €110 voor.
Van setje van €45 kan je geen kwaliteit verwachten.

Ik heb die speakers een vriend van mij aangeraden, en ik moet je zeggen die speakers hebben een verbluffend geluid... Logitech levert geen rommel!

Heb je het nou over mijn samenstelling? Die is namelijk perfect gebalanceerd...
Nee, ik heb het over de samenstelling van 112-fan.

Ik heb die speakers een vriend van mij aangeraden, en ik moet je zeggen die speakers hebben een verbluffend geluid... Logitech levert geen rommel!
Wacht maar: ik heb alle goedkope Logitech sets in de Mediamarkt beluistert waaronder deze.
De enige die mij aanstond qua geluid was de Z2300.
En anders kom je bij 5.1 terecht, en dan moet het duur zijn anders heb je geen goede bass.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze ook in levende lijve gehoord, ik heb hier zelf de X-230 en ben er zeer tevreden over.

20 euro? Waar heb je die op de kop getikt? Kostte mij toch al gauw 45 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan