zoek driver voor dce 310m

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo ik heb een scream cam sampo dce 310m gekregen van me neef aleen de cd had hij niet meer ik heb al een driver gedownload via driverguide.com maar hij doet het nog steeds niet en als ik hem in de laptop doe dan zoekt ie iets met 2888 usb ??
kan iemand me helpen

je hebt nog een andere driver multi plus nog wat die heb ik want die wat jij hebt gegeven die doet het niet als ik hem download krijg ik dit bericht:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat Ezprox.dll niet kan worden gevonden.
Het opnieuw instaleren van deze toepassing kan dit probleem oplossen? wat moet ik doen

maar als ik deze computer aan klik en ik klik op FUJIFILM MX-700-DIGITALE CAMERA kan ik de optie doen
foto's laden vanuit camera als ik dat doen gaat ie even zoeken en dan krijg ik dit bericht :
De scanner of camera is ingebruik.
probeer het later opnieuw?

Laatst bewerkt:
Ik zie daar wel dit bij staan:

03-May-2004 13:41
Didn't work under Windows XP
25-Feb-2005 01:55
work with win xp but blue screen when reboot
17-Mar-2005 12:58
it works under win 98SE. have fun

Maar waarom denk je toch dat de originele drivers van de producent niet goed zijn en dit soort dubieuze files wel.

Het ligt ongetwijfeld niet aan de driver maar aan een ander probleem met je computer!

Trouwens, over wat voor laptop gaat het? Toevallig een IBM of Lenovo Thinkpad?? En werken je USB poorten wel?

Laatst bewerkt:
tja uhm ik ga is kijken bij configuratie scherm >hardware ..............
hmmm ligt het mischien hier aan voor usb device staat een geel uitroepteken

He he, zijn we hier met man en macht al tijden bezig om in alle uithoeken drivers voor jouw webcams te zoeken, ook uit je vorige topic, blijkt dat je de drivers van je USB poorten niet hebt geinstalleerd.:evil::evil:
Zo kan iedereen zoeken en adviseren wat ie wil, maar dan werkt er niets!!!!

Geef even naam en typenummer van je laptop, volledig

Of heb je soms gekeken met een webcam aangesloten, want dan kan het ook een melding zijn van ontbrekende webcam drivers.

Je moet dus in apparaatbeheer kijken met alle USB poorten leeg....

Laatst bewerkt:
He he, zijn we hier met man en macht al tijden bezig om in alle uithoeken drivers voor jouw webcams te zoeken, ook uit je vorige topic, blijkt dat je de drivers van je USB poorten niet hebt geinstalleerd.:evil::evil:
Zo kan iedereen zoeken en adviseren wat ie wil, maar dan werkt er niets!!!!

Geef even naam en typenummer van je laptop, volledig

heb een computer maar ja uhm de naam en type weet ik zo niet uit me hoofd nou
naam is volgens mij sweex maar type waar kan ik dat vinden?
ik weet type is heel belangerijk zonder type vind je niks :)

Sweex maakt helemaal geen laptops!!

Wanneer je een laptop hebt, staat er onderop, meestal op een sticker, welk type het is.
En op iedere laptop staat gewoon op de deksel of boven je toetsenbord het merk!

Je hebt toch wel een laptop he, een geen gewone PC in een Sweex kast?????

Ik denk dat ik het helpen in dit geval maar opgeef...

Je hebt, met alle respect, geen enkel idee waarmee je bezig bent. Dat is op zich niet zo heel erg, maar wanneer je iedereen ook dan nog eens steeds op een verkeerd spoor zet met foute en onvolledige informatie, dan is het echt ondoenlijk om een oplossing te vinden, sorry.

Al weken lang zijn diverse leden bezig om in alle hoeken en gaten te zoeken naar door jou gezochte drivers voor verschillende webcams.
Die drivers zijn ook keurig gevonden en aan je doorgegeven, maar helaas zijn die aan jou niet besteed.

Neem je PC, je laptop, je webcams en wat al niet meer onder je arm, ga naar een PC boer en vraag of ze je webcam willen installeren!

Laatst bewerkt:
ik zoek wel een ander forum
lijkt me beter idee dan geef ik ze de goede informatie dan zal ik wel geworden holpen

ik zoek wel een ander forum
lijkt me beter idee dan geef ik ze de goede informatie dan zal ik wel geworden holpen

Prima, ik weet zeker dat ze op meerdere forums de goede drivers zullen vinden voor die webcams, net als wij hier voor je gedaan hebben.

Maar dan...

Ik krijg zo melding van net2888 usb interface ik heb bij andere berichten gekeken en andere mensen hadden er ook problemen mee dus als ik dit oplos moet ie het doen.
_______________________________________________________________________________________________
Die driver zal op de CD staan die bij de camera is geleverd. Zie plaatje.

Groetjes,
Bennie
attachment.php

_______________________________________________________________________________________________

dit haalde ik uit een andere bericht hij zegt dus dat de driver op de cd staat waarbij de camera is geleverd maar dat is het probleem juist ik heb die cd niet ik ben al heletijd aant zoeken op google voor die net2888 zonder resultaat als jullie iets vinden of hebben jullie mischien zelf die driver dan zou ik hem wel graag willen gebruiken
nouja ik ga verder zoeken en ik hoor denk ik nog wel van iemand wat
(hoop ik tenminste)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan