Zoek een pc game systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

indo1991

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
42
Ik zoek een pc voor de game ik heb het krantje van dixons er staat
deze pc's
-acer aspire m3802
-hp pavilion s5220
-hp palvilion p6240
dus welke pc kan ik kopen voor het beste als game pc of is er een beteren
ik wil tot de de 700 800 euro ongeveer iedegeval niet hoger dan die prijzen
 
Waarschijnlijk komt er vanavond wel eentje langs die wat leuks kan samenstellen. Er zitten hier een paar die dat regelmatig doen.:)
 
ja of welke pc ik kan kopen
ik zat eers twijfelen tusse die pc's maar wis niet zeker als ze goed ware
en wil graag dus een nieuwe pc
zijn er dan meschien al een kant en klaare pc kan je me link geve of zo?
 
inderdaad wat crash zegd, er zijn wel goede tussen die voor jouw een pc'tje kunnen samen stellen.

maar over de pc, Acer zouw ik zoiezo niet aanraden( heb er al meerde malen problemen mee gehad en van die packard bell kan ik geen info vinden op die dixons site:confused:)

maarja gewoon even wachten totdat iemand er eentje heeft samengesteld

greetz Mathijs

(ik kan ook wel samen stellen maar niet echt van die low budget systemen :)
 
moet ik die zelf make de pc ?
of is die al klaar gemaak ik heb er niet veel verstand van daarom :p
 
o zo oke zit het er bij of moet ik het ook kopen:p
en ik krijg toch gewoon so kast he :p met al alles er in ik ben ook niet bekend met die winkel en kan die gta iv aan :p ?
want ik heb niet veel verstand er van met ombouwe:p
 
Laatst bewerkt:
o zo oke zit het er bij of moet ik het ook kopen:p
en ik krijg toch gewoon so kast he :p met al alles er in ik ben ook niet bekend met die winkel en kan die gta iv aan :p ?
want ik heb niet veel verstand er van met ombouwe:p
lees eens goed:

" Microsoft Windows 7 Home Premium NL 1u 64bit OEM "
" 4Launch Hardware installatie systeem (assemblage)"

En je kan op de items ook klikken:
" Wij assembleren alle onderdelen voor u tot een compleet systeem. Op de assemblage zit 2 jaar garantie. Na assemblage testen wij of alles correct functioneert en stellen wij de BIOS in. Tenslotte gebruiken wij de laatste versie van MEMTEST om het geheugen op eventuele productiefouten te controleren. Wanneer alle producten binnen zijn wordt er gestart met de assemblage."


alternatief:
http://www.salland.eu/fastbasket?pi...003,280510,279640,122586,259172,141921,300760
Hierbij wordt ook windows geinstalleerd, wel duurder...

En ja: op deze pc kan je GTA IV perfect spelen!
 
bedankt dan weet ik dat zal ff kijke hoeveel cash ik heb dan zal ik denk ik kopen :p
internette er mee kan tog ook of moet ik dan ook weer er iets aparts bij sorry dat ik veel vraag :eek:
 
oke bedankt voor de info zijn goede sites toch :p hebbe jullie daar ook wel eens besteld een pc
er staat ook iets van gratis muis toetsebord en muismat op zo andere pagina er van krijg ik dan ook er bij of niet
 
Laatst bewerkt:
salland, azerty heb ik genoeg besteld.
En zat mensen op dit forum hebben op 4launch besteld.

In welke omgeving woon je? Ik kan me voorstellen dat als je de keuze hebt voor een zaak iets dichter bij jou in de buurt, dat je dit liever kiest.
 
nouja, das toch behoorlijk in de buurt van 4launch (eindhoven). In geval van nood.
Das toch beter dan Raalte (azerty+salland)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan