zoek een programma dat laat zien wat in je pc zit

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo allemaal,

weet iemand waar ik dit programma (Everest home edition)(veilig) kan downloaden?
En anders:Weet iemand of er dan nog een ander soort programma is ik zoek zegmaar zoiets als Pc Wizard.
Hier heb ik ook al naar proberen te zoeken maar deze programma's zijn niet zo bekend.
Het is zegmaar een programma dat laat zien wat je in je pc zoal hebt.
Bijvoorbeeld: je processors en dergelijken dingen wat ik eruit heb begrepen en dat vind ik wel handig hoef ik niet heel die pc uit elkaar te halen om te kijken wat erin zit.:D

Alvast bedankt.

Ok bedankt Crash.

Nou heb ik nog een vraag.
Je hebt ook progrmaatjes voor je harde schijf op te ruimen.
Nou wilden ik hem niet helemaal opruimen maar je hebt ook bestandjes die te hoog zijn voor mijn pc die dus niet gebruikt worden.
Wat ik bedoel kun je vergelijken met een film branden op een cd die dan ongeveer 5 gig is wat je dan kunt verkleinen met DVD shrink of DVD Fab omdat er sommigen bestandjes op die film zitten die te hoog zijn voor de PC of TV die hij dan toch niet gebruikt.
Zoiets bedoel ik ongeveer.:D

Je zou comprimeren van bestanden kunnen gebruiken om schijfruimte te winnnen. Echter raad ik het niet aan. Wil je de bestanden gebruiken zal het vertragend werken, de compressie zorgt daarvoor.

Ok maar je hebt hier toch wel programmatjes voor?
Oja en nog even iets is dat progrmamma Pc Wizard Russish?
Ik zie allemaal hele raaren woorden staan?

Laatst bewerkt:
Ik krijg in het menu zullen we maar zeggen een hele vreemde taal te zien dus weet jij misschien hoe je dan hem in het engels krijgt ik heb wel een vertaalprogramma maar ik weet niet welke taal dit is.
Ik heb wel een foto waar je het op kunt zien.

Bijlagen

• Pc wizard.jpg
    Pc wizard.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 66
Ik heb het al geregeld op de een of anderen manier stonden sommige programma's van mij in het Russish.
Dus keek ik bij config en dan landinstellingen en daar stonden voor sommigen programma's dat het in het Russish stond.
Dit was dus de fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan