zoek een zweeds adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
Ik heb een heel groot bestand aan emailadressen.Ik zoek het emailadres van een Zweedse vriend en kan het niet vinden.
Hoe kan ik dat het beste doen?
Vista mail
groet Sytske
 
Als ude boel netjes op orde heeft gehouden gewoon bij contacten beginnen de naam in te typen.
Anders zouden wij u ook niet kunnen helpen zonder de naam van de persoon en uw computer.
 
Het staat dus in mail van Vista.Of de "boel netjes op orde"is lijkt mij van minder belang.Tussen mijn een duizendtal adressen wil ik de zweedse eruit pikken.Heb ik die een maal dan herinner ik mij de naam wel weer .Ik heb die man zeker een jaar niet meer gemaild.een naam heb ik dus niet paraat.Als ik die wist dan viel ik jullie niet lastig.Ik zou graag zoeken op Zweden.Zweedse providers ken ik er een paar.Dus zou ik daar op kunnen zoeken,maar hoe?

bedankt zo ver Sytske
 
Laatst bewerkt:
Je kunt eens proberen te zoeken op .se .
Wanneer je zijn telnummer ook denkt te hebben op +46.
 
Helemaal geen gek idee.Ik heb het geprobeerd,maar tot nu toe geen succes.
Toch denk ik dat het op die manier moet.M,n volgende stap is,zoeken op provider.Zeker niet op son,want daar komen er wel heel erg veel van voor.
Bedankt zo ver.Altijd fijn als iemand mee denkt.
groet Sytske
 
zweeds email adres

je kunt de naam van de persoon intikken in een zoekbestand (whois who) o.i.d. Dan bel je en vraag zijn/haar emailadres.
Ook kan je het zweedse telefoonboek raadplegen (startpagina-telefoonboeken)

succes,
Lanza
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan