zoek en vervang

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanrichz

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
Wie weet hoe ik het shft-enter teken kan vervangen met een harde return (nieuwe pagina) in één keer, dus met zoek en vervang???

Bij zoeken (menu bewerken) naar staat er meer, klik daar op en dan klikken op speciaal. Daar staan die tekens.
Bij vervangen idendito.

succes

Jean

welk teken?

Beste Jean,

Bedankt voor je snelle reactie. Misschien een domme vraag maar waar staat dan het teken shft-enter (wat regels bijeen houdt). Ik had daar al gezocht maar het wil niet lukken.

Sandra

dat noemt men: handmatigregeleinde

jean

Handmatig regeleinde

Beste Jean,

Een handmatig regeleinde is volgens mij een "gewone" enter of return. Ik wil de shft-enter die de regels bijeenhoudt vervangen door een "gewone" return zodat ik daarna kan gaan sorteren. Als er shft-enters staan kan ik niet sorteren want dan wordt alle tekst bij elkaar gehouden. Dat zou toch moeten kunnen?

Sandra

Een handmatig regeleinde is gelijk shift-enter, ik kan er niets anders van maken.
Test dat maar eens uit.

Jean

nu de volgende stap

dank je wel. Het klopt, als ik zoek springt ie naar het handmatige regeleinde. Maar nu wil ik dit in het hele document (ongeveer 1500 keer) vervangen door een "gewone" enter. Welke naam hebben ze daaraan gegeven?

Sandra

logisch!! alineamarkering
ge kunt die allemaal ineens vervangen.

Jean

fantastisch!

Beste Jean,

Fantastisch! Het is gelukt! Tja, voor jou logisch maar ik zoek al dagen. Je hebt me een hoop werk bespaard! Bedankt!

Sandra:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan