Zoek gebruikersmanual voor Lenovo X60s

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik heb een gebruikte Lenovo Thinkpad X60s laptop. Wat ik er niet bij heb is een gewone gebruikershandleiding met de functies van de toetsen. Er zijn bijvoorbeeld toetsen met 3, 4 en zelfs 5 karakter-opties en ik snap niet hoe het werkt. Ook die ThinkVantage toets is me niet duidelijk, evenals die knop tussen de linker en rechter 'muisknop'. Het is volkomen anders dan mijn desktop. Op internet vind ik wel technische manuals maar die heb ik niet nodig.

http://support.lenovo.com/en_US/guides-and-manuals/default.page?
Als je het OS en het typenr. e/o serienr. had aangegeven had ik de juiste voor je kunnen zoeken.
Tip: Zoekopdracht in het Engels doen.
Stukje uit de handleiding (NL).
Als u op deThinkVantage-knop drukt,wordt hetThinkVantage Productivity Center geopend.Voor meer
informatie overThinkVantage technologies en andere onderwerpen kiest u "Informatie en hulp" in het
menu van het Productivity Center en typt u een zoekterm in het zoekveld.
Access Help online User Guide for ThinkPad
Dit moet te bereiken zijn via "alle programma's">Thinkpad volgens Lenovo.

Laatst bewerkt:
Er zit Windows XP professional op. In het Engels heb ik alleen technische manuals gevonden, maar niets over de bediening/toetsenbord.

Het probleem met de vele karakters op 1 toets (en als ik ze probeerde dan kreeg ik weer iets anders!) is opgelost met een paar andere toetsen. Die toetsen hoorden niet bij de NL of de US International instelling. Dat werkt nu dus zoals gebruikelijk. Maar een echt gebruikersmanual (met afbeeldingen van functietoetsen en aansluitingen) voor de X60s ben ik nog niet tegengekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan