Zoek goed en simpel HTML programma!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik ben op zoek naar een goed HTML programma waarmee ik simpel de tekst van een pagina kan veranderen zonder veel verstand te hebben van HTML codes.

Bijvoorbeeld de tekst op verschillende plekken op een pagina invullen en het programma maakt er HTML van.

CoffeeCup heb ik al draaien, maar waar het mij om gaat is dat ik de tekst op een pagina aanpas en de HTML code mee gaat.

Die programmatjes op de site zijn als het goed is WYSIGYG (what you see is what you get) dus dan zou je zonder kennis van html websites kunnen maken.

Heb je al eens een site gemaakt?
Zo ja, met welk prog?

Anders gewoon met Word, dan kun je altijd vlot je teksten aanpassen.
Alleen moet je dan wel met Word kunnen werken, omdat je alleen een nette pagina krijgt als je met tabellen overweg kunt.

Site maken met Word handleiding op
http://people.zeelandnet.nl/vazed/wordst/

Zie verder de linken in mijn sig.

:cool:

Zonder HTML toch goeie webpagina maken

Hey,

Ik snap je probleem, heb het zelf ook op het begin gehad... Ik ging toen Yahoo! Geocities gebruiken, dat is een goed, makkelijk programma. Wel online, dus je moet wel ADSL of kabel hebben. Als je modem hebt, zou ik Word gebruiken.

Succes,

Flip (-- krijgt een domeinnaam! --)

Nee, ik heb nog nooit een site gemaakt, nou ja, met webbulder op lycos dan, maar dat is eigenlijk niks.

Het is de bedoeling dat ik een bepaalde site ga beheren. Ik heb het inmiddels op mijn computer staan, maar zoek eigenlijk een programma om simpel de tekst pagina's aan te passen zoals je tekst ik Word schrijft.

Dus de betreffende pagina openen en aanpassen opslaan en weer sluiten.

bedankt, maar het is niet de bedoeling om de site bij geocities te gaan onderbrengen.

Laats nog 1stpage2000 gebruikt, dit is iig een WYSIWYG editor waarmee je best makkelijk dingen kunt wijziggen.(al zal die fouten maken en mogelijk niet aan normen houden)

Zelf frontpage en bv dreamwaver enzo nooit gebruikt dus kan dan ook geen verdere vergelijking maken.

Laatst bewerkt:
Ik heb coffeecup, maar weet niet hoe ik simpel de tekst kan aanpassen.

Dus niet via de HTML, maar via de tekst.

coffeecup freehtml is niet hetzelfde als coffeecup html editor!

Je hebt zeker niet op de link geklikt en het progje geinstalleerd?? :rolleyes:

t.

Ik heb coffeefree inmiddels draaien, maar snap hier werkelijk helemaal niks van.

Hoe open ik een bestaande pagina in dat programma? De pagina staat op de harde schijf, maar alles wat ik doe, de pagina's zijn niet zichtbaar.

gebruik

dreamweaver mx

je kan dan html gebruiken

je hebt 2 verschillende vensters , 1 voor html en 1 waar je gelijk ziet wat je op je site krijgt

en zo kan je ook nog eens html leren

ik gebruik het al 2 jaar

Stanley19,

Ik had dat programma inmiddels in gebruik, maar toch bedankt voor de tip, want het is idd een goed en simpel programma waar ik nog veel van kan leren.

Bedankt allemaal!!!

2 andere goede programma's zijn Tarantula en Webdwarf. Webdwarf is gratis, maar daar kan je niet tabellen enz. mee maken, maar het werkt wel goed. Succes (weet de links even niet :D),
Flip

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan