zoek nieuwe vid kaart, graag advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sxizzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 dec 2000
sooo hoi hoi,

ik zoek een nieuwe vid kaart.

Wat ie moe doen? dang games runne natuurlijk :D

heb op dit moment nog steeds een geforce 2 440MX en die word al aardig oud.

Ik zou alleen niet weten wat voor een echt goed is om te gamen :D

Tja, dat hangt heel erg af van wat je te besteden hebt (sommige mensen vinden € 100 al veel en anderen vinden € 250 nog redelijk betaalbaar). Ook hangt het af van de rest van je pc (met een Celeron 600 en 128 MB SDR-SDRAM is een videokaart veel belangrijker dan met een AthlonXP 2500+ en 512 MB DDR400 DDR-SDRAM). En ook niet onbelangrijk is welke spellen je wilt gaan spelen.

Kortom meer info!

EDIT
Heb je nu een Geforce 2 MX400 of een 4 MX440? Een 2 MX440 bestaat niet...

ah lol 400 is ut hahah

-

kk mn specs;

pIII 1ghz
320MB SDRAM (gek getal :D)

Ok, dan heb je nog 2 vragen niet beantwoord:
1. Wat is het budget?
2. Welke spellen wil je gaan spelen?

hehe het budget hmm rond de 100 - 200 euro denk ik.. moe nog scooter kope over paar maande hehe..

en het moet gewoon so goed mogelijk draaje, ben op dit moment vooral aan het beta testen en dat loopt wel redelijk op deze kaart maar de fps zijn zo laag, en hij word best wel oud.

Dan is de Gigabyte GV-R9600 Pro 128MB (Radeon 9600 Pro) of de Creative 3D GeForce FX5600 Ultra 128MB wel goed te doen (ook van andere merken). Je hebt toch wel AGP 4x neem ik aan?

voor 200 euro heb je een ati radeon 9700 (non pro).
zelf heb ik een ati radeon 9700 pro en ben er erg blij mee.

brits

heeft trouwez moederbord snelheid nog iets te make met video kaart? want lijkt me beetje ***lig als ie er niet op kan als ie niet znel genoeg ish ehe, of is dat alleen bij processors? :D

Geplaatst door sxizzy
heeft trouwez moederbord snelheid nog iets te make met video kaart? want lijkt me beetje ***lig als ie er niet op kan als ie niet znel genoeg ish ehe, of is dat alleen bij processors? :D
Nee, hij zou gewoon moeten werken.

hehe thnx ik ga ff keertje naar shoppie ff kijke naar die kaartjes

Geplaatst door brits
voor 200 euro heb je een ati radeon 9700 (non pro).
zelf heb ik een ati radeon 9700 pro en ben er erg blij mee.

brits

Ik heb ook de 9700 pro, en ben er idd uiterst tevreden mee. Het nadeel is dat hij een behoorlijke aderlating in je portemonnee is....

groeten, Pim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan