Zoek oude games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultraware

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo iedereen!!

Ik ben vrij recent weer aan het zoeken naar oude games die ik vroeger altijd speelde, en heb de meerderheid al weer teruggevonden op internet! Evert de Kevert, Putt putt, Pajama Sam, "De Boerderij" van Barabas de Boekenbij.. maar er waren ook games waar je een jongen of meisje als soort lappen "pop" kon kiezen, en je met een auto door doolhoven kon gaan, en dat soort spellen. Ook heb ik ooit een spel gespeeld wat destijds een heel indrukwekkende 3D game was! Hierbij werd in het intro filmpje je baas heel boos op je, en zag je in het raam silhouetten ( schaduwen ) van die 2 mannen die aan het praten waren. Daar moest je in het kantoor de weg lijden.. Ook was er een game waar je een huiskamer-achtige situatie had, met een soort aliën die alles in het Engels uitlegde...

Voor de meeste zal dit wartaal zijn, maar sommigen zullen dit misschien herkennen! Als je twijfelt, laat me alsnog weten welke games je denkt dat ik bedoel! Ik ben helaas de CD kwijt die mijn pa destijds ergens vandaan heeft gedownload, maar wil nu alle games weer terughalen! Dit was omdat ik een erg nostaligisch persoon ben... O.a. heb ik ook Rally Championship 2000 en nog zo'n Kart game teruggevonden... hook me up!!

Gr. Ultraware!!

Laatst bewerkt door een moderator:
De meeste games vallen waarschijnlijk onder abandonware. Games zijn dan gratis en volledig werkend.
Spit daar eens tussen, waarschijnlijk vind je een deel terug. Daar zitten waarschijnlijk vele kids games tussen zoals jij die omschrijft.

bedankt Jackall, kende die site nog niet. Jammer enkel dat je toch moet inloggen en zelfs credit card
gegevens moet invullen, waar ik niet zo'n voorstander van ben persoonlijk. Ondanks dat de site zegt
dat t geen kosten in rekening zal brengen, wat ik best geloof.

Misschien dat Ultraware hier geen problemen mee heeft, anders kan hij of zij eens googelen onder de
zoekterm "online games" of "free online games"
http://www.onlinegames.nl/
Je komt dan op dit soort sites terecht en daar staan tonnen van die hele oude games die zo klein zijn
qua file grootte en systheem eisen dat ze tegenwoordig gewoon makkelijk zonder installeren gratis
on line werken.

Hoop dat je de games vind,
succes

@SPY:

Je hoeft je helemaal niet te registreren om van de site die jackall gepost heeft te kunnen downloaden, dit staat nota bene nog op de hoofdpagina:

No Registration Required

Download everything you want without registration. If you want to create yourself an account, it take less than a minute. No confirmation mail, no spam, you will be instantly logged on.

Sorry, je hebt gelijk M4RCO. Ik klikte op de knop direct spelen bij een game en die
bracht me wel naar een site om te registreren. Maar toen ik de download knop van
de game drukte kon ik m zonder registratie downloaden.

Dus, inderdaad gewoon downloaden zonder...

Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan