zoek progje

Status
Niet open voor verdere reacties.

StoneyCity

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
weet iemand een progje buiten windows XP waar je bestanden eenvoudiger kunt delen (via de router)?
via windows werkt het op dit moment niet

Laatst bewerkt:
Met een router zul je sowieso port forwarding moeten instellen als je bestanden verder wilt delen. Met ftp kan dit wel gemakkelijker waarschijnlijk, al zul je dan nog steeds de poorten moeten forwarden in je router.

Met een router zul je sowieso port forwarding moeten instellen als je bestanden verder wilt delen. Met ftp kan dit wel gemakkelijker waarschijnlijk, al zul je dan nog steeds de poorten moeten forwarden in je router.

het heefd gewerkt maar het werkt op dit moment opeens niet moet dat echt aan die port forwarding liggen? ftp? bedoel je smartftp?

Als je zelf achter een router zit en je wilt bestanden delen met mensen die er niet achter zitten, dan moet je port forwarding instellen. Bestanden delen gaat dan vaak eenvoudiger via een ftp server.

Toen het nog wel werkte, zat je toen ook al achter de router? En met wie deelde je de bestanden? Mensen in hetzelfde netwerk?

Als bestanden delen ineens niet meer werk, heb je een foutje in je netwerk.
Kijk eens goed naar de bestanden in de bijlage.

Laatst bewerkt:
Als je zelf achter een router zit en je wilt bestanden delen met mensen die er niet achter zitten, dan moet je port forwarding instellen. Bestanden delen gaat dan vaak eenvoudiger via een ftp server.

Toen het nog wel werkte, zat je toen ook al achter de router? En met wie deelde je de bestanden? Mensen in hetzelfde netwerk?

ja dat weet ik wel ik bedoel binnen hetzelfde netwerk delen en niet buiten het netwerk is daar het progje ftp ook voor?

ja binnen het netwerk kon ik nog delen

Laatst bewerkt:
Als bestanden delen ineens niet meer werk, heb je een foutje in je netwerk.
Kijk eens goed naar de bestanden in de bijlage.

het werkt niet er zit zeker een fout in het netwerk

als ik naar systeem > tabblad computernaam ga kan ik op de ene pc de beschrijving van de computer invullen en op de ander niet het staat er op die ander pc wel alleen is de tekst silver in plaats van zwart je kunt er nix intoetsen je kunt er zelfs geen cursor plaatsen om wat in te gaan typen er zit een wazig grijse gaas. net een zeef begrijp je wat ik bedoel?

is er echt geen progje buiten windows?

Laatst bewerkt:
paul-rt ik weet hoe ik het nu moet uitleggen wat op die bijlagen staan die jij stuurde doe ik al.

de uitleg: ik kan bestanden zien van een ander pc maar kan alleen geen toegang krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan