Zoek scherm springt steeds naar Microsoft bing

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forumleden. ik gebruik op een laptop windows 10 en als standaard browser Edge .
Als ik edge opstart (staat in gesteld als standaard ) en ik klik dan in het zoek veld dan springt deze gelijk door naar microsoft bing.
En dat was vroeger nooit Ik zie ook nu ook in het zoekveld van Edge achteraan de B staaan van de Bing dat was ook nooit.
waarschijnlijk ergens een instelling maar waar kan ik deze vinden zodat dit niet meer gebeurd ?
mvrg e de waele
 
Ga naar het instellingenmenu van Edge door rechtsboven in beeld op de drie puntjes te klikken. Kies Instellingen / Geavanceerde instellingen weergeven. Klik onder Zoeken in de adresbalk met op Wijzigen. Je ziet een lijst met beschikbare zoekmachines.
 
goede middag
allereerst bedankt voor uw snelle reactie. Ik doe het volgende Ik start Edge op /klik rechts boveb op ... En ga dan weer naar beneden naar instellingen > en daar vind ik nergens "geavanceerde instellingen ?? wat doe ik fout?
e de waele
 
U heeft gelijk, sorry, ik had de oude beschrijving vermeld.
De nieuwe beschrijving voor het instellen van de zoekmachine gaat als volgt:

Open Microsoft Edge.
Klik rechtsboven op Instellingen en Meer. Instellingen.
Klik links op Privacy en services. ...
Scroll helemaal naar beneden en klik op Adresbalk.
Selecteer Google in het dropdownmenu 'De zoekmachine die wordt gebruikt in de adresbalk'.
 
Prima in orde het is opgelost zo als u het heeft beschreven heel veel dank daarvoor
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan