het probleem in het topic is opgelost bij mij,
het volgende probleem niet en hoort eigenlijk in een nieuw onderwerp....sorrie !!
Ik, maar ook vele anderen hebben problemen met de installatie van de firefox plug in,
je kan op internet lezen dat er ergens een fout zit,
ik geef niet af op ff maar omdat ik vele videos opneem met streaming capture bv heb ik behoorlijk veel ervaring met iex en ff
alle bijv nieuwssites maken gebruik van die windows media player,
dus leg mij es uit hoe jij die streaming video ziet met firefox?
dan heb je die plug in nodig, die had ik ook, maar heb windows xp opnieuw ge-installeerd 2 weken geleden.
heb nog nooit zo'n gedonder gehad met het installeren van een simpele plug-in als deze.
bij jou zal standaard wel een andere player staan maar bij mij heb ik nu wm 11 standaard
lukt het daarmee niet om een video te zien dan gom player, vlc player of media player classic.
Vervelend dat de ene player niet met asf om kan gaan en een andere , vaak de GOM player weer de codecs niet vind etc etc
Wil ik digitale programmas opnemen of mijn dvd 's bekijken , dan is er geen enkel probleem met explorer met wm11,
K heb hier 2 ervaren studenten erbij gehad en die snappen het ook niet,,
de plug in is wel ge-installeerd, staat op de c schijf,en bij programma toegang, maar laat zich niet vinden door FF
ga naar
www.cultura.nl en druk daar es op het tv kanaal,
dan krijg ik met ff ....plug in installeren....dat hebben we 20 keer gedaan, helpt niet
nu ga ik in iex7 naar dat tv kanaal en meteen start ie op... en kan ik het programma opnemen
mijn conclusie : de ff plug in is niet helemaal goed
op een engelse site staat ook dat er een flaw , een design fout inzit..
dan snap ik niet dat die ff plug-in , waar meer mensen problemen mee hebben, niet verbeterd word !