zoek software om driver te zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastiaansmit94

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Ik ben van plan om mijn pc te formatteren en windows er op nieuw op te zetten (zat virus op en heeft geen zin meer voor virusscanner), maar nu heb ik een probleem mijn vader heeft die pc toen hij hem kocht zelf samen gesteld (dus die moederboard en die videokaart enz.) maar ik weet niet presies welk type en welk merk de video kaart, moederboard enz. zijn dus laat staan welke drivers daar voor zijn.

Dus mijn vraag is: is er een programma die ik kan laten scannen op mijn pc naar de drivers voor het moederboard en de video kaart enzo en dat hij die drivers op zoekt op internet en die dan op usb stick zet of zo???
(dus niet dat hij de oude drivers kopieert want dan kopieer ik het virus mee)

Groetjes Bastiaan

Laatst bewerkt:
Gewoon Windows opnieuw installeren. Download en installeer daarna PC Wizard, gratis:
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Start het programma op en je ziet precies wat er allemaal in je computer zit en nog veel meer. Daarna aan de hand van die gegevens de drivers ophalen bij de makers van de hardware en installeren

heb net ook die andere programma's getest en gebruik nu drivermax (heel makkelijk en heel gebruiksvriendelijk) dank jullie wel voor het snelle reageren gister

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan