Zoek speakers met led of lampjes die reageren op geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brambo1958

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
he wie oh wie kan mij helpen
ik ben doof aan 1 oor dat is niet zo heel erg maar wel lastig soms met name tijdens het spelen van call of duty ik hoor namelik niet van welke kant de schoten cq voetstappen komen
ik ben dus op zoek naar speakers met led of gewone lampjes die reageren op geluid
is dit in de handel??????
of kan iemand mij daaraan helpen ?
hopend op een oplossing
groeten Brambo:thumb:

misschien een heel raar idee, maar wellicht is een ouwe cassettedeck je oplossing...
stereo kabel naar de line in van je deck en als je daarop van die lampenrijtjes hebt die oplichten als er links en/of rechts een geluid is dan zie je deze opkomen...je zou dan zelfs kunnen zien of het dichtbij of ver is...ik ken het spel niet, maar als er een muziekje inzit; uitzetten...dat geeft alleen maar ruis op de lampjes...

Maar wellicht dat er van die leuke setjes zijn bij Conrad.nl...of gewoon zelfs de locale elektronicaboer (die van de ledjes, weerstanden en transistors)...

misschien een heel raar idee, maar wellicht is een ouwe cassettedeck je oplossing...
stereo kabel naar de line in van je deck en als je daarop van die lampenrijtjes hebt die oplichten als er links en/of rechts een geluid is dan zie je deze opkomen...je zou dan zelfs kunnen zien of het dichtbij of ver is...ik ken het spel niet, maar als er een muziekje inzit; uitzetten...dat geeft alleen maar ruis op de lampjes...

Maar wellicht dat er van die leuke setjes zijn bij Conrad.nl...of gewoon zelfs de locale elektronicaboer (die van de ledjes, weerstanden en transistors)...

ga het zeker proberen als het werkt hoor je het zeker
HEEL erg bedankt
brambo

Welkom op Helpmij. :)

De titel van de vraag is aangepast.
echt HELP doof aan 1 oor zegt niet zoveel over je vraagstelling.

nog steeds erg lastig

die cassette deck truc werkt wel maar is erg lastig.
ook heb ik bij veel bedrijveb navraag gedaan ,zoals conrad , maar er is geen enkel bedrijf die speakers met vu meter heeft
ik hoop dat iemand dit leest en evt zoiets kan bouwen met leds , ik zou er erg blij mee zijn en NATUURLIJK zijn de kosten voor mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan