Zoek Windows 10 driver voor Scanner Epson Perfection 1240 U Photo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik zoek Windows 10 driver voor Scanner Epson Perfection 1240 U Photo

Heeft iemand enig idee, of- en waar ik deze (als die al bestaat) kan vinden.
Epson Nederland gebeld en die zegt een Win10-driver niet te hebben.

PS : Er is wel een Win7-driver, maar die weigert dienst in Win10 !

Opgelost : Driver van Epson perfection 2400 werkt

Bedankt weer voor het meekijken en denken ;-)
Opgelost : Driver van Epson perfection 2400 werkt als hieronder aangegeven :

"Epson Perfection 1240U scanner driver for Windows 10 additional info
This question was asked and locked earlier without any resolution. The problem is that Epson does not supply a Win 10 driver for the Epson Perfection 1240U Scanner. The resolution is that they do supply a driver for the Epson Perfection 2400 Scanner. Downloadthat driver. It will be in C:/Epson...
Then plug in your 1240U and look at it with the windows control panel devices. You will see the 1240U listed. Do a right click and select properties. There will be an opportunity to manually browse for drivers. Do so, and manually select the one for theEpson 2400. Windows 10 will complain and say this is not the correct driver, but it will accept it. After than your scanner will work.

En via deze link, de betreffende driver downloaden (Epson scanmenu inbegrepen):
https://epson.com/Support/Scanners/...400-Photo/s/SPT_B11B152011#panel-drivers-01-1

Laatst bewerkt:
:thumb::thumb::thumb:

Die vond ik als een van de laatsten met recept erbij inderdaad. Mar mijn ervaring is dat het niet 100% een garantie is dat het werkt, vandaar dat ik de andere mogelijker oplossingen heb laten staan.

Iig kunnen anderen ook weer... lezen hoe je zoiets zoekt zelfs zonder deze scanner te hebben..
Dan is dit een mogelijke, simpele aanpak.:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan