Zoekbalk niet meer beschikbaar in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joannika

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
46
Goedendag, Ineens kwam ik, wanneer ik een zoekterm in de adresbalk plaatste, terecht op een startpagina in plaats van de resultatenpagina van Google.
In instellingen > zoeken staat google niet meer in het lijstje van zoekmachines.
Ik heb Google Chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ik heb een programma 'start menu pokki' verwijderd, maar nog steeds is het probleem niet opglelost.
Weet iemand raad?
 
Beste gast0225,
MBam ken ik niet maar ik heb naar aanleiding van je berichtje een scan gemaakt met mijn antivirusprogramma Eset. Daaruit bleek dat het programma 7-zip infiltraties had achtergelaten. Deze heb ik verwijderd, Chrome opnieuw verwijderd en geinstalleerd en nu doet hij het weer.
Dank voor je reactie!
 
Download Mbam hier en gebruik 'm minimaal 1x per week. Doe dan een Systeemscan.

Als je Mbam opent verschijnt een scherm met bovenin 4 icoontjes met daarbij de tekst: Dashboard, Scannen, Instellingen en Geschiedenis. Klik 1x op "scannen". Er verschijnt een venster met 3 vakken. Boven het middelste vak staat "Aangepaste scan". Klik daarop en het vak wordt lichtblauw. Onderin staat nu een grote blauwe balk met daarin de tekst "Stel scan in".
Klik daarop en zorg ervoor dat alle vinkjes in het linker gedeelte worden geplaatst (dus ook bij "Scan naar Rootkits".) Klik vervolgens in het rechtergedeelte op alle schijfletters van schijven die in je systeem zitten. Tot slot klik je op "Scan nu". Deze scan kan 20 minuten tot een uur of zelfs uren langer duren (= afhankelijk van de snelheid van je processor en overige taken die je met de machine uitvoert tijdens het scannen). Ik vermoed dat bij jou wel het e.e.a. gevonden zal worden.
 
Laatst bewerkt:
Er kwam inderdaad aardig wat naar boven met Mbam. Dank voor de tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan