zoekbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Estel

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2013
Hallo, ik weet iemand een html/php/java/javascript/watdanook script voor een zoekbalk op en door je eigen site? Ik heb ervaring met zoekbalken van Google en Freefind, deze zoeken wel door je eigen site maar worden toch in een nieuw tabblad geopend wat niet in de stijl van de site past. Ik ben dus benieuwd of ergens een script/tutorial om zo'n zoekbalk te maken te vinden is. Dus eigenlijk een 'interne' zoekbalk door eigen site. Een freefind zoekbalk werkt opzich ook prima, maar ik ben benieuwd of er ook een alternatief is.

Ik wil ook niet grappig zijn. En dat is ook de meest makkelijke manier om te zoeken. Probeer wat andere zoekwoorden. Misschien ook op youtube. Heel internet staat al vol met hele duidelijk manieren, vooral youtube!
En owja, quoten naar het vorige bericht is niet nodig.

Ik wil ook niet grappig zijn. En dat is ook de meest makkelijke manier om te zoeken. Probeer wat andere zoekwoorden. Misschien ook op youtube. Heel internet staat al vol met hele duidelijk manieren, vooral youtube!
Nou, qooqle.nl is heel wat anders dan google.nl. qooqle.nl is voor stomme vragen wat dit dus niet is. Misschien is het voor jou piece of cake, maar de TS kan er wel moeite mee hebben.

En owja, quoten naar het vorige bericht is niet nodig.
Een quote is ervoor bedoeld dat jij weet dat ik het over/tegen jou heb. Dus dat maakt het voor zowel jou als andere lezers makkelijk om te weten dat het over dat stukje gaat.

Estel zei:
Bedankt voor jullie hulp, ik ga aan de slag :)

Succes. Als je er niet uit komt vraag maar gewoon :)

@martijn12321: Mensen komen niet naar Helpmij.nl om vervolgens naar Google te worden verwezen. Graag dit soort reacties achterwege laten, de vraagsteller wordt daar niet mee geholpen.

Tevens... uit onze huisregels:

•Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even
.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan