• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoeken en opsommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejaykb

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2004
Nou kan ik wel het een en ander met Excel, maar dit is echt te moeilijk voor me. Hopelijk kan iemand me wel helpen, dat zou super tof zijn :thumb:
Ik heb een werkblad met allerlei namen en in welke groepen deze personen zitten (kolommen D t/m J).
Ik wil graag op een ander werkblad een opsomming hebben van de groepen die in kolommen D t/m J gebruikt worden met daarachter op steeds een nieuwe regel de groepen waar deze personen in zitten. Moeilijke is dat in kolommen D t/m J de groepen dezelfde groepen niet steeds in dezelfde kolom voorkomen.

Wie kan mij helpen??
Heel erg bedankt alvast!

Laatst bewerkt door een moderator:
Is de bijlage wat je zocht ?

Een "echte" programmeur zal hier wel wat op aan te merken hebben, maar als ik je vraag goed begrepen heb doet de macro wat hij moet doen.

Super!
Echt ongelooflijk goed.
Eventuele kleine aanpassingen kan ik zelf nog maken, maar dit ziet er precies uit als wat ik bedoelde.

Thanx!! :)

Alleen nog 1 ding: hoe verplaats ik de knop 'opsommen'??

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk ben je er al uit, maar voor de zekerheid:

in de menubalk de 'werkset besturingselement' aanvinken. en dan op
drukken.

De knop is nu te selecteren, te verplaatsen, verwijderen enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan