• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoeken en weergeven op werkblad 2 van gegevens uit werkblad1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Workmate

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2017
Goede dag

ik ben geen Excel expert, is het mogelijk dat je op een 2e werkblad gegevens kan zoeken uit werkblad 1. ik zou graag een zoek functie op werkblad gebruiken zodat ik bijvoorbeeld op kenteken of serienummer kan zoeken, en als het gevonden is dat dan alle gegevens van de rij op werkblad 2 worden weergegeven. ik heb een voorbeeld van werkblad 1 toegevoegd wie kan en wil mij verder helpen ? bvd dank

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik zie geen voorbeeld bestandje. Als je een voorbeeldje post post dan een .xlsx bestandje van de twee werkbladen.

@Workmate:
Als je een post aanpast gaat er geen mail naar de op die post geabonneerden en weet dus niemand van de wijzigingen.
Bij deze nu dus wel.

Haal de onnodige spatie weg uit de tab zoeken. Kies in B1 in de tab zoeken een kenteken. In het voorbeeld het eea gedeeltelijk uitgewerkt.

Bijlagen

Opgelost zoek functie

bedankt voor jullie oplossingen aan beide heb ik wat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan