Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Opgelost, verdere uitleg is niet nodigis het mogelijk dat bij resultaat meer informatie te zien is? Ik mis nu de helft van de zin (onderdeelnaam).
OpgelostIs het mogelijk te zoeken vanaf blad 1? Of moet dit echt op de pagina zelf?
Opgelost:Kan het tabje ingave tevoorschijn komen op blad 1? Zeg maar als een tweede pagina en dat dit pas zichtbaar is als er daadwerkelijk onderdelen op geplaatst worden.
Opgelost:Nog een klein dingetje waar ik tegenaan liep; als ik de onderdelen heb ingevuld en dan nieuwe ingaaf op nee druk en dan later toch nog een onderdeel vergeten ben dan moet ik alles opnieuw intypen , is daar ook een oplossing voor?
Bij deze in bijlageIk ga proberen het zoeken alleen op blad 5 uit te voeren en dan is het opgelost.
Edit:Ben even bezig geweest om hem weer compleet te maken. Nu staan alle oude gegevens erbij.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.