zoeken in google werkt niet goed, denk door virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijlrene

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Goede dag,

Op het moment dat ik in internet explorer via google ga zoeken, dan krijg ik wel gewoon alle juiste paginas te zien, MAAR alsik dan op 1 van die verwijzingen druk dan hoor ik een paar tikken en wordt ik automatisch doorgestuurd naar allemaal rare sites.

Komt iemand dit bekent voor? ik heb norton 360 erdoor heen laten draaien en die kon niets vinden. Maar vind hettoch wel erg vervelend.

Wat kan ik hieraan doen.

Opgelost?

Hallo,

Heb last van exact hetzelfde, en is redelijk irritant. Mijn vraag is dan ook is het bij U al opgelost en zo ja hoe????

Alvast bedankt!:thumb:

Ja daar heb ik ook last van.... Heel vervelend... Krijg het er maar niet vanaf... Wie kan mij helpen?

Heb je de anti-spyware programma's gebruikt uit post 2?

Eerst Spyware Doctor. Dat hielp niet.

Toen adware (full scane). Toen was het er 1 dag af en nu heb ik er weer last van.

Net spybot. (die kon niks meer vinden)

En nu superantispyware aan het scannen. Maar ben bang dat die ook niks meer kan vinden....

Het ziet er naar uit dat ie het nu goed doet.:thumb:

Het is zeker verstandig om deze virusprogramma's zo nu en dan te draaien?

Superantispyware stond niet voor niets als eerste. :thumb:
Ja dat is zeker verstandig,....... maar het zijn anti-spyware programma's.

Hallo alemaal.

Hier een link naar meer info over het vermoedelijke virus/addware genaamd Virtumundo.

Hier nog een link naar een removaltool, deze heb ik niet zelf getest.

Groetjes Erik Rothuis

Tja, Virtumundo ja. En zo zijn er nog tientallen andere kwaadaardige programma's die hetzelfde doen. En ja, Virtumundo is er daar één van. Ja.
De kans is erg, maar dan ook heel erg klein dat het hier ook om virtumundo gaat. Maar het kán, ja.
Ik bedoel dus: Gebruik de removaltool alleen als je (bijna) zeker weet dat het om Virtumundo gaat. Er bestaan nog zoveel andere mogelijkheden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan